venomzorg Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 jeg skal kjøpe meg en 256mb brikke med ram til min bærbare maskin, Da lurer jeg på hva er forskjellen på god og dårlig ram? rammen skal IKKE klokkes bare så det er sakt, så kom med alle forskjeller som dere vet! mvh anders Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Stort sett hastighet og feilhyppighet? CAS2 er bra kvalitet, CAS3 er normalt 3dje sortering. (CAS forteller om hvor hurtig minnet kan motta og sende info) Den billige ramen er ofte ikke sjekket for feil o.l. _________________ Pragmatisk idealist..... :razz: [ Denne Melding var redigert av: m-kane på 2002-06-11 22:13 ] Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 10. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2002 sjekk disse rambrikkene, er det verdt og betale for den dyre?! http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...44&GrpID=4&s=pl eller en "Apacer Memory 256MB SODIMM PC-133 Original 144Pin" til kr 875 hos psdata? hva lønner seg i lengden?? er det nødvendig med den dyre? Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 10. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2002 bestillte den dyre jeg, hva er vel penger? :sad: Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Hei, det som kjennetegner en god RAM-brikke er kvalitet på komponentene og hvor godt den er sjekket før den blir sendt ut av rullebåndet. Sist men ikke minst er varmeutvikling og stabilitet svært viktig. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det enkelt. Men en god brikke kræsjer ikke og holder seg i god form lenge, dersom den oppfyller kravene nevnt ovenfor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå