australiaboy Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 På min Netshop 1557GLS så står det trådløse nettverket på hver gang jeg slår på PC'en. Hvordan setter jeg det trådløse nettverket til av som default? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Unreal Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Høyreklikk på WLAN ikont under "Network Connections" og velg "disable"? Lenke til kommentar
Karmacom Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Velg i BIOS WLAN ettellerannet.. tror jeg. Har du digitalkamera? Hadde du orket å ta bilder av alle menyene i BIOS på din 1557-GLS og lagt opp noe sted? Vil gjerne se igjennom bios-valgene selv, og skal skrive en evaluering/rapport ang. den boksen. Karmacom Lenke til kommentar
australiaboy Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Velg i BIOS WLAN ettellerannet.. tror jeg. Har du digitalkamera? Hadde du orket å ta bilder av alle menyene i BIOS på din 1557-GLS og lagt opp noe sted? Vil gjerne se igjennom bios-valgene selv, og skal skrive en evaluering/rapport ang. den boksen. Karmacom Ska se hva jeg får gjort i løpet av dagen... Lenke til kommentar
australiaboy Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Velg i BIOS WLAN ettellerannet.. tror jeg. Har du digitalkamera? Hadde du orket å ta bilder av alle menyene i BIOS på din 1557-GLS og lagt opp noe sted? Vil gjerne se igjennom bios-valgene selv, og skal skrive en evaluering/rapport ang. den boksen. Karmacom Her kommer bildene: Gi beskjed hvis du finner ut noe galt her, og når rapporten din er ferdig! Lenke til kommentar
JBJ Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 På min Netshop 1557GLS så står det trådløse nettverket på hver gang jeg slår på PC'en. Hvordan setter jeg det trådløse nettverket til av som default? Takker for alle svar! Hvis du går inn i bios på "advanced" og deretter på "default wireless device". Og setter det til "Off" eller noe liknende, så tror jeg kortet ikke starter hver gang du skrur på pc'en. Jeg tror du da må bruke sideknappen for å sku det på. Lenke til kommentar
Karmacom Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Gi beskjed hvis du finner ut noe galt her, og når rapporten din er ferdig! Ang problemet ditt, er som JBJ beskrev, er antagligvis valgene "On", "Last state" og "Disabled" der. PS: Hørte noen sa at det var valg i BIOS for å deaktivere skjermlukkbryteren, men ser ingen valg for det der, med mindre "Boot Display" [Auto]" eller lignende. har en underfunksjon der? som f.eks "[External]" og dermed tillater reboot/boot-up med lokket igjen? Noen som vet noe om det? Karmacom Endret 8. januar 2005 av Karmacom Lenke til kommentar
australiaboy Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Nå har alt ordnet seg! Det var bare å sette "default wireless device" til "Disable"! Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå