MrQ Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Hei... Er helt ny til dette forumet, så jeg lurer på en del ting. Jeg har tenkt til å kjøpe denne spilleren. Men er det sånn at volumet er lavere, siden de har de franske reglene med dB?! Hvis det er det, går det eventuelt å gjøre det om med et program? Lenke til kommentar
Mort-One Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Alltså volume kan være veldig høyt. Så løp å kjøp..! Lenke til kommentar
MrQ Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 det er bra! har en sony minidisc fra før av, n710 og den var ikke spes hyt på volumfronten! Er det mye høyere enn denne spilleren!? Lenke til kommentar
stol Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 lyden er jo kjempe bra på zen touch mener da jeg Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Lyden er mer enn høy nok Lenke til kommentar
MrQ Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Er det sperre på den da? akkurat som europeisk ipod? Lenke til kommentar
nr16 Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 høyere lyd enn du trenger å bruke for å si det sånn Lenke til kommentar
MrQ Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Da kjøper jeg den:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå