fargoth Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Jeg har en Acer Extensa 711te som mangler strømkabel, og jeg lurer på om det finnes noen plasser å få tak i dette? Pris er ubetydelig Lenke til kommentar
Halvorsen Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Strømkabelen fra stikkontakten til strømadapteret/hele rukkelet fra pc til kontakt. Hva? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Strømkabelen fra stikkontakten til strømadapteret/hele rukkelet fra pc til kontakt. Hva? Det er hele rukkelet fra pc til kontakt Lenke til kommentar
Halvorsen Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Se om du kan finne en på Itbutikken PC Pakker - PC Tilbehør - Acer Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Se om du kan finne en på ItbutikkenPC Pakker - PC Tilbehør - Acer Tusen takk Halvorsen! Jeg fant en, funker det med den? (se bilde) Edit: trenger jeg noe annet i tilleg? (ja jeg har lite peiling ) Endret 6. januar 2005 av fargoth Lenke til kommentar
Halvorsen Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Vet ikke helt om det funker med den. Men i så fall tror jeg ikke du hadde trengt mer Edit: redigerte teksten Endret 6. januar 2005 av Halvorsen Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Vet ikke helt om det funker med den. Men i så fall tror jeg du ikke hadde trengt mer:hmm: Ok, da satser jeg på den når de får den inn på lager. Hvis du finner ut noe mer (om den vil funke eller ikke), så nøl ikke om å poste det her Tusen takk for rask og informativ hjelp! Lenke til kommentar
svening Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Er jo egentlig litt mistenksomt når folk mangle strømkabel til Bærbar PC... Lenke til kommentar
Halvorsen Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Er jo egentlig litt mistenksomt når folk mangle strømkabel til Bærbar PC... Ja, naturlig vis. Men vi får bare satse på at fargoth er ærlig og rederlig Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Er jo egentlig litt mistenksomt når folk mangle strømkabel til Bærbar PC... Ja, naturlig vis. Men vi får bare satse på at fargoth er ærlig og rederlig Okei folkens, dette må opklares! Jeg fikk denne pcen gratis av en bekent grunnet at han hadde hatt problemer med den. Han mente det var strømkabelen, og siden den var så gammel gadd han ikke bruke penger på en ny. Derfor fikk jeg den. Jeg håper ingen her tror at jeg har fått denne på ulovelig vis, da jeg er en 100% erlig person. Det er (som beskrevet i første post) en godt brugt Acer Extensa 711TE. Den har: Den har 266mhz cpu 64mb ram 2mb skjermkort 3.1gb hardisk. Vekt: 3.5kg. Edit: leif Endret 6. januar 2005 av fargoth Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Hehe. Hvis han ville stjele den så skulle han ha fått lov for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå