LgitechDInovo Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Hei! kjøpte disse brikkene idag, det er pc3200 brikker, altså skal de kjøre på 400 Mhz, men i aida 32 og i bios står det at de kjører i kun 200Mhz hastighet :O hva må jeg gjøre? noen som har rettet opp samme problemet selv?? på forhånd takk Lenke til kommentar
daffodiL Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 hehe jeg trur ikke du har det problemet du trur du har. såvidt jeg veit oppgis rambåndbredde på to forskjellige måter. 3200 har 200mhz. men EFFEKTIVT 400mhz. hvorfor det er to måter vet jeg ikke. de fleste butikkene oppgir båndbredden med det effektive tallet. mens derimot bios vil si det som er standard. så ingen problemer! du har 400 mhz Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 hehe jeg trur ikke du har det problemet du trur du har. såvidt jeg veit oppgis rambåndbredde på to forskjellige måter. 3200 har 200mhz. men EFFEKTIVT 400mhz. hvorfor det er to måter vet jeg ikke. de fleste butikkene oppgir båndbredden med det effektive tallet. mens derimot bios vil si det som er standard. så ingen problemer! du har 400 mhz javell! :!: det var godt å høre takk skal du ha Lenke til kommentar
daffodiL Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 np! btw det er det samme på grafikkort. her på artiklene til hardware skriver de begge deler. se her for eksempel! det grafikkortet her har minne på 300mhz (600 effektivt) så nå har du bevis og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå