Murty Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Heisann. Vil bare fortelle om noe morsomt som skjedde i dag. Da jeg kom hjem fra skolen hadde søstra mi skudd på pcen min. Det ho ikke visste var at den hadde en defekt vifte i seg. Da jeg prøvde å se på temp. i bios stod det 0-celsius. eller no. Jeg skrudde den av. Og åpna pcen for å kjenne på kjøleribba. Der svei jeg meg. Jeg har ikke prøvd å starte opp den igjen men tror prossesoren funker ennå. Er det noen andre som har opplevd noe lingnende. Altså å ha på pcen i 2 TIMER!! med en vifte som ikke gikk rundt. Utrolig spørr du meg. Lenke til kommentar
keithho Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Fjerner unødvendig quoting. Vennligst unngå å quote hele posten som står _rett_ over den du skriver. Mvh. Yummy, moderator ------------------------------------------ hmmmmmmmm..... bad ide _________________ Pentium 4 Northwood 1,8GHz Abit TH7 II-RAID (Husk og oppdatere biosen gutter!! ) Creative Geforce 4 Mx 440 512MB PC 800 Rambus DRAM 2 x 40GB IBM 120GXP Creativ Audigy plantium Ex 16x40x dvd | 16x10x40x cdrw [ Denne Melding var redigert av: yummy på 2002-06-10 23:27 ] Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 jepp Min gamle K6-2 500 (@560). CPU-vifta stoppa mens maskina sto i bios (og der sto den i 3 timer mens jeg så på TV). Da jeg kom tilbake og gikk ut av BIOS ble skjermen svart Åpna maskina og der lukta det svidd AS. Klarte til slutt å få av CPU-kjøleren uten å brenne av meg fingrene, for den var varm. Arctic Silveren var jo flytende. Lenke til kommentar
Aderlig Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Var det ikke en som kjørte 1 GHz Duron på 500 MHz, og lav Vcore, uten noen som helst kjøleribbe i hele fem minutter før den svei seg? Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Det lukter alltid litt svidd her i rommet når jeg kommer inn. Jeg vet ikke om det skyldes selve cpuen eller ikke. Men MB og CPU er aldri over 45C står det. Så jeg tar det med ro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå