Remi-A Berg Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 I dag fikk jeg et MSI K8T NEO-FSR, AMD Athlon 64 2800+, Corsair Value S PC3200 512 MB RAM, Thermaltake cpu kjøler, hadde ubrukt ATI Raedon 9200se, NorthQ 400W PSU på lur. Etter at jeg hadde koblet opp alt å skulle starte kom det ikke noe på skjermen, fikk heller ikke den vanlige kviteringspipet ved oppstart. Plukket da ut alle PCI kort og cd-rom, fortsatt var det likedan. koblet har prøvd å starte opp med og uten HDD, skjermkort og RAM. Har også plukket ut hovedkort å lagt det på en pappeske. Har leste en gang til gjennom koblingsskjema, der er det en ting jeg stusser litt på som kanskje ikke har noe med dette problemet og det er hva de forskjellige fargene på HDD LED og de koblingene der betyr? Har også resatt CMOS med jumper, har ikke prøvd å plukke ut batteriet. Alle vifter starter og det virker som alt for strøm. Er vel også verd å nevne at hovedkortet ble kjøpt som demoprodukt. Har dere noen tips om hva jeg skal prøve videre for å få liv i maskinen. Har veldig lyst til å prøve min nye øyensten. Takker for alle svar MVH Remi Berg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå