Gå til innhold

Spørsmål om Bzerk PSU, mulig problem?

Anbefalte innlegg

Jeg bestilte Bzerk PSU for 4 dager siden og nå er den kommet og den er koblet i og sånt, og jeg er storfornøyd, men det er en liten ting som beskymmrer meg, den 80mm vifta er det ikke altid går rundt, men 120mm vifta er altid på, så da lurer jeg på er det noe galt med PSU?

80mm vifta er på noen ganger og noen ganger ikke, hadde satt pris på et kjapt og god svar, vis dette er noe som ikke skal skje, så vil jeg gjerne ha noen tips på hva jeg kan gjøre.

PSU er fra Microplex.

Edit: Det andre jeg tror er at det er elektronikken som er sånn at PSU oppfatter når det blir for varmt å skrur på 80mm vifta når det trengs, men når den ikke er så varmt så blir den slått av.

Edit2: Nå vet ikke jeg om 120mm vifta står på hele tiden, siden kabinettet mitt har sidedør uten vindu og står inni et rom kan man si der det ikke er så lett å komme til, men å se bakifra det er mulig, så det kan godt hende at viftene bytter på etter hvor varmt det er osv...

Så det hadde vært veldig fin om noen med litt erfaring kunne gitt meg et fullverdig svar, får jeg er ikke 100% sikker på hva dette er, men jeg håper på at det er normalt.

Edit3: Jeg har 3 papst vifter i kabinettet fra før, og alle går, alt annet virker perfekt, det er bare at jeg har lagt merke til at den 80mm vifta på PSU stopper opp, og begynner å gå igjen etter en stund, så jeg er ikke sikker på hva dette er, enten er det en elektronikk som stopper vifta når den ikke trengs og starter den igjen når den trengs, hadde virkelig satt pris på et kjapt svar på dette, begynner å bli redd får å ha pcen gående, siden jeg ikke er sikker på om dette er normalt eller ikke.

Endret av ToxicMan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bzerk er tempraturstyrt, står på pakka og på microplex der jeg kjøpte den fra.

Alt virker fint som bare det, er bare at vifte slås av noen ganger, akkurat som om PSU ikke trenger at den skal gå, systemet mit ble mye kaldere etter denne nye PSU tempraturen sank betraktlig og alt, stabilt som bare det, er bare at jeg fant at vifta ikke altid går rundt litt merkelig, den fusker ikke eller noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...