jingt Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Har tenkt å kjøpe athlon64 3000+ fra itbutikken. link:https://ssl.itbutikken.dk/vareinfo/vis_vare.asp?varenr=72822 Noen som har noen erfaringer, eller i det minste linker til overklokkingresultater? Hvordan yter den og sånt. Vil den virke på abit kv8pro? Takknemlig for alle svar Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Jeg lette nettopp etter en tråd jeg såg for en stund siden... Der var det en som klokka en AMD 64 3400+ til 2.7 Ghz Fant desverre ikke den tråden nå... Edit: Ja, det var en AMD 64 mobile Kodenavn: ClawHammer Endret 6. januar 2005 av BaX Lenke til kommentar
jingt Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Googla litt og fant ut at 3200 kunne overklokkes til ca 2.5 -2.6 luftkjølt. Fant ikke noe om 3000. (Dette gjelder mobile) Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Zerge Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Jeg har faktisk både den prosessoren og hovedkortet du nevnte:P vel og merke rev. 1.1 Når det gjelder overklokking har jeg ikke fått tid til å se på det, og det vil jeg nok ikke få før jeg sitter foran pc'n min neste gang, rundt påske. Ellers vil jeg opplyse om at du kommer til å trenge en modifisert kjøler som kan monteres på en mobile prosessor uten heatspreader. Hvis du ikke er veldig nevenyttig eller rett og slett litt lat (som meg) sats på en thermalright slk948-u ribbe. Denne fungerer rett på uten modifikasjoner:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå