Grundig Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Heisann. Jeg lurte på om det finnes noen måte å blokkere innkommende anrop på? Da tenker jeg ikke på alle innkommende anrop, men på spesielle numre. Finnes det programmer til dette, eller går det an å stille inn på selve mobilen? Jeg har en K700i. På forhånd takk for alle svar. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 jeg vet det finnes slike programmer til Symbian mobiler, men til K700 tviler jeg sterkt på at du får et slikt program. Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 jeg vet det finnes slike programmer til Symbian mobiler, men til K700 tviler jeg sterkt på at du får et slikt program. Tviler på at det finnes jeg og Desverre Lenke til kommentar
Shar9 Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Hva heter det programmet til Symbian telefoner da? Lenke til kommentar
genser Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Hva heter det programmet til Symbian telefoner da? Til S60: Blacklister Call control Og mange mer. Kan søke på Blacklist eller filtering, så finner du endel. Lenke til kommentar
Shar9 Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Hva heter det programmet til Symbian telefoner da? Til S60: Blacklister Call control Og mange mer. Kan søke på Blacklist eller filtering, så finner du endel. Takker!! Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Til min P900 bruker jeg Advanced Call Manager. Det er jeg veldig fornøyd med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå