MeroVincian Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Her er eit eg tok i romjula. Syns det er ganske harmonisk. Winter Landscape Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Et veldig koselig vinterbilde. koselig med det fuglebrettet, og sola som såvidt er fremme, men er det dårlig kvalitet på himmelen? har du gjort noe med det i Photoshop? Lenke til kommentar
MeroVincian Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Ja har smart bluret det litt. Det va litt graini fra før så eg brukte den til å fjerne det. Synns du det er for blurete? Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Vet liksom ikke helt...det blei på en måte en kontrast med tanke på skyene og resten av bilde...men den er jo ikke så stor da...det var såvidt jeg merket det... Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Omgåelse av tre ords-regelen (det er en grunn til at den er der) fører til at tråden stenges. Det er ikke så vanskelig å finne på et bra emnefelt, om man bruker fantasien litt. Her kunne du skrevet "Mitt bildebidrag... bilde tatt i romjula" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg