Pure-Glam Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Hei! Jeg er i veldig tvil over innkjøp av nytt digitalkamera - det står mellom canon s40 og kyocera s4. Noen anbefalinger mellom disse? Kameraet skal være med på reise.. Noen tanker ang. størrelse/vekt/bildekvalitet/hvor mye de tåler? mlwirak - du har sikkert fått sett på begge disse kameraene. Hva anbefaler du? Kan få s40 for 6000 og s4 for 6800. Jeg har også blitt tilbudt s3 for 5000. På forhånd tusen takk for alle svar Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Jeg har ikke sett noe særlig på noen av kameraene. S4 er en god del mindre enn S40. Det er få tester av S4, men S40 har fått gjennomgående gode kritikker. Jeg får S4 inn til test om noen dager. MLW Lenke til kommentar
geirlade Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Skaffet meg Canon S40 for 2 måneder siden og angrer ikke på det! Dette er et knallbra kamera! Du kan lese flere kommentarer her: http://www.dpreview.com/reviews/read_opini...odkey=canon_s40 Lenke til kommentar
lobster Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Når det gjelder vekt er Canon S40 ikke det letteste i klassen. Men det er stort pluss at det fines en god linsebeskytter. [ Denne Melding var redigert av: lobster på 2002-06-21 15:43 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå