chris Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 årsak eg så deg ikkje!! det tar kaka slå tilbake med ein muskedundar, haha Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Erik er best! Erik er best! Erik er best! Faen! Gi meg en skikkelig overhead og ikke en, helvetes homomaskin! Dette showet er konge, mye bedre enn Team Anthonsen. Episode 5 med Yngve Hågensen er konge. Alle episodene er konge. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 skal se den når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Kjipt at de ikke hadde med slutten på Episode 5 der de viser blooperne til Yngve Lenke til kommentar
riktig Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Bump-O-rama ja. Menmen, bra at flere får øynene opp for noe av det bedre som noensinne har blitt sendt på tv. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 (endret) Håper Bård og Harald lager mer morro snart, de er bare geniale! :!: edit: leif Endret 16. mai 2006 av Saddlefall Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Håper Bård og Harald lager mer morro snart, de er bare geniale! :!: edit: leif 6117097[/snapback] Bård og Harald lager ny serie - Vi skriver for en ny serie parallelt med showet. Det blir mer dramalignende, som «Uti vår hage». Vi går bort fra studiosettingen, og lager fiksjon, sier Bård Tufte Johansen. Lenke til kommentar
remzy Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Evig bra serie "Kameloso! Kameloso? kameloso....! Ahh... ....ka-me-lo-so!!" Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Det er så latterlig bra ^^ Lenke til kommentar
quizzer Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Det er så latterlig bra ^^ 6125704[/snapback] Ja...etter min mening er den på høyde med Team Antonsen...Men Uti Vår Hage er kanskje den serien disse gutta har lagd med vanskeligst humor...Du skal ha sett en del fra åpen post, lille lørdag osv. for å få fullt utbytte av denne serien... Lenke til kommentar
DODweb.org Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Vanvittig. Utrolig at jeg har klart å gå glipp av noe sånt. Kanskje begynne å se på tv innimellom igjen... Lenke til kommentar
manu98 Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Har det på dvd, noe av det beste jeg har sett;) Men rart at nesten ingen andre har sett det da :S Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 (endret) haha.. har ikke sett Uti Vår Hage før.. MYE bra der.. Dokor Nyquist var dritbra.. :!: Endret 6. august 2006 av Freeman84 Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Er det bare meg å linja jeg sitter på, eller er nett-tv greiene til nrk laggete Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Harald og Bård, de har laga mye sykt sammen, og Atle da, husker når akkorat dette programmet gikk på tv, artig, artig og artig :!: Elsker Bård/Harald humor :!: Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Hehe.. alle har jo hørt om lillelørdag, åpen post, uti vår hage, team antonsen og tre brødre som ikke er brødre da! Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/111085 fra Tre brødre som ikke er brødre er genialt Lenke til kommentar
Trommealvar Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 der var jeg ferdig å se alle episodene må si jeg digger den theme sangen.. noen som vet hva den heter ? 3580664[/snapback] Temasangen er basert på en svensk folkesang, som heter "Uti vår haga". Den ligner selvfølgelig ikke så mye på originalen... Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Delvis feil... Har du sett Sopranos-introen i første sesong? Uti vår hage-introen er en blåkopi av den, inkludert musikken! Lenke til kommentar
Laugz Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Delvis feil... Har du sett Sopranos-introen i første sesong? Uti vår hage-introen er en blåkopi av den, inkludert musikken! 6956348[/snapback] Heisann, lurte bare på, hvilken bakgrunns sang er d som blir spilt i den filmen Hulter til bulter \ plystrer'n i den scenen der svein og truls ove følte en dragning mot og være handikappet:P, hva heter den bakgrunnssangen? på forhånd takk tongue.gif og ikke nøl med og sende melding til meg og si hva sangen heter =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå