Steina Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 (endret) ka e humor egentlig? I hva da? I serien eller i hva endrebjorsvik89 sa? Edit: Hvis du lurer på serien, så tok jeg en liten update på fremsiden. Endret 9. august 2005 av Steina Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Jeg trodde 'Uti vår hage' var et hageprogram jeg. Jeg får se om jeg får sett noen episoder. Der bomma du saftig, det er et program ala "Borettslaget" med Robert stoltenberg, der Harald Eia, Atle Antonsen og Bård Tufte spiller masse forskjellige roller i syke situasjoner. Det er faktisk svært bra humor, og veldig bra gjennomført opplegg. Jeg så bare Kristoffer Schau i en liiiten birolle i en episode. Man treffer igjen karakterene i flere av episodene. Men det handler ikke om en spesiell ting eller sted, bare masse lange sketsjer. Artig å se igjen Lena fra Døden på Oslo S i Harald Eia-versjon. Endret 9. august 2005 av Bitex Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Homeopat-helikopteret??? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 "Vi har jo ikke noe valg!" ... "Dere har jo det da." ... "Jo, vi har jo det da..." Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Samme skjer i min firefox. Bruker IE på alle sider som firefox ikke viser riktig. I Opera virker alt... Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Bedere serie skal du lete lenge etter! Så første episode nå, må se mer! Lenke til kommentar
Steina Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 Bedere serie skal du lete lenge etter! Så første episode nå, må se mer! hehe Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Jpgtgampmpdmpdm Tro det eller ei, men det er det jeg heter! Lenke til kommentar
Steina Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 Jpgtgampmpdmpdm Tro det eller ei, men det er det jeg heter! Seriøst?! :!: Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Hvor ble det av "Ut I Vår Hage"? Har de fjerna det fra lista under nett-tv? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 Hvor ble det av "Ut I Vår Hage"? Har de fjerna det fra lista under nett-tv? For det først, så heter det Uti Vår Hage, og ja, de har ikke hatt det i listen på lenge, men hvis du trykker på en av linkene i første post, så kommer de Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) Uti vår hage er på lista. Ser på det hver dag, spesielt episode 2 som jeg synes er ufattelig bra. Holdt btw å le meg skakk på skolen når eg tenkte på den epsioden her om dagen. Edit: Eg hatar dig, mobildetektiven. :!: Endret 28. august 2005 av Neptun_ Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Jpgtgampmpdmpdm Tro det eller ei, men det er det jeg heter! Seriøst?! :!: Eller i alle fall Kristian Sørensen Lenke til kommentar
coolengan2002 Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Jeje.. wery hard.. Selvrippet HER er sangen Have phun Endret 5. september 2005 av coolengan2002 Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Er det mulig å spille nett tv i en annen spiller en wmp? Finne url tenkte jeg på Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Uti Vår Hage må være noe av det sykeste av Norsk komedie som er laget! Så jævlig bra den end-credits-scenen på hver episode; en gammel fyr som går med en plenklipper (ja, han klipper ei plen) med solbriller og en sneip i kjeften, mens vi hører den psychopatiske sangen i bakgrunnen! Seriøst, det er helt genialt! har ikke noe med noe å gjøre! Selvfølgelig er jo alt de har i selve serien også veldig artig (og sykt). Absolutt å anbefale. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 Bumps av typen ”*bump*” tillates i den grad at det går minimum 24 timer mellom hver slik post og maksimalt to stykker sammenlagt. Bruker min ene *bump* nå, så får flere sett den geniale serien 4172002[/snapback] Bruker min andre og siste *bump* nå Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Såg det på NRK når det gjekk, genialt program. Har sett det fleire gonger på nett-TV i nyare tid, fortsatt veldig morro! Eia, Tufte og Antonsen er jo eliten! Lenke til kommentar
Ordinær Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 (endret) Uti vår hage er helt genialt! Elsker mest av alt de spøkene om folk med rødt hår! :!: Til dere som liker intro sangen... Jeg vet at dere har rippet en, men de som har laget den har lagt ut en link- den finner dere her. Dersom dere vil ha litt bedre kvalitet er det bare å høyreklikke på linken til sangen, så klikke på "save target as". Endret 10. januar 2006 av Do_the_Bender Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Er det seriøst noen som ikke har sett denne serien? Dere har virkelig gått glipp av noe! Fanget i nosk film :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå