Villmink Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Samme skjer i min firefox. Bruker IE på alle sider som firefox ikke viser riktig. Lenke til kommentar
Kristian_Larsen Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Så UTROLIG KULT!!!! at du har lagt ut Ut I Vår Hage.. Jeg satt og så på det på nettet ved juletider..Og spørr du om noen har sett det er det ingen som forstår hva du snakker om :!: Den episoden med Børge Ausland er kuuuul " Folkens...Vi er nødt til og snu......" Mongoen: " NEI! ! ! ! ! ! Dette er GØY!!!!!" Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Her er musikken som ble brukt i den første episoden. Ikke noe vanskelig å lese det. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 Har et lite spørsmål til dere som bruker FF: Er nett-tv like klikk hos dere som det er hos meg? Jeg kan se på, men kan ikke pause, stoppe, skru opp lyden, få fullskjerm, spole. Ingen av knappene virker. Går det an å fikse dette, og i så fall, hvordan? hmm... husker iallfall at jeg ikke fikk satt på fullskjerm med FireFox.. så siden IE ikke vil bort, så brukte jeg den. Lenke til kommentar
13Marius37 Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Har alle episodene trygt plassert på hard disken Lenke til kommentar
Steina Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 Bumps av typen ”*bump*” tillates i den grad at det går minimum 24 timer mellom hver slik post og maksimalt to stykker sammenlagt. Bruker min ene *bump* nå, så får flere sett den geniale serien Lenke til kommentar
Z4rgo Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Har alle episodene trygt plassert på hard disken Samme her Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Så hele serien nettopp, glimrende serie, har mange gode minner fra når den gikk på TV (synd den er så kort). Apropos, ser at CDON selger DVD'en for 94 kr + 29kr i porto Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 (endret) Edit: argh, dobbelpost Endret 18. mai 2005 av bK_Coder Lenke til kommentar
Steina Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 Synes jeg så Uti Vår Hage gikk på NRK1 for noen dager siden. (Onsdagen kanskje) Tror de har begynt å vise det igjen.. Noen som vet noe om det? Joa, jeg har jo den derre TV-Guiden en eller annen plassen, men er litt lat Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Ja, jeg så det jeg også, ser ut som om de sender repriser. Husker forresten heller ikke hvilken dag det er... Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Noen som vet hvem som synger "Ellinors vise" i episode 6, og hvor den er å oppdrive? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Det var saker ja Team Antonsen ødela veldig for Bård og Harald. Men de fikset det med taztepriv ØØh.. nri? ossen ødela det for dem da? Lenke til kommentar
nord Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Det var saker ja Team Antonsen ødela veldig for Bård og Harald. Men de fikset det med taztepriv ØØh.. nri? ossen ødela det for dem da? tror det nesten ødela vennskapet sitt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 waat? Ok. jeg tenkte på kariærene deres. Ellers syntes jeg ut i vår hage er ganske fet, men vet ikke hvilke some r bedre av ut i vår hage og team antonsen. Og den sangen i begynnelsen er ikke den i Spranos, da en dame synger "ut i vår hage blablabla" med veldig lys tone Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 FAEN! gi meg en skikkelig overhead, og ikke denne heelvetes homomaskinen her. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Ble det laget en sesong 2 også? Jentene i "panelet" som snakka om Mobilpolitiet var utrolig søte. Spesiellt hun til høyre Sangen i begynnelsen er nok noe de har lagd selv. Det ligner mye på de pakistanske sangene som høres norske ut, noe Bård og Harald har laget sketsjer av tidligere også. Endret 9. august 2005 av Bitex Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Jeg trodde 'Uti vår hage' var et hageprogram jeg. Jeg får se om jeg får sett noen episoder. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 Jeg trodde 'Uti vår hage' var et hageprogram jeg. Jeg får se om jeg får sett noen episoder. ahaha! Det var dagens :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå