Steina Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Det er seriøst mange som ikke har sett eller hørt om Uti Vår Hage.. Dette må jeg få en slutt på.. Handling:Uti Vår Hage er en humorserie signert Bård Tufte Johansen, Harald Eia og Atle Antonsen. Filmene handler lite om hagearbeid, men mye om hva tre lystige hjerner kan finne på når de kommer sammen. Se alle episodene på NRK sin nett-TV Episode 1: Ridderreiser En klassisk kjærlighetshistorie mellom en homeopat og en allmennpraktiker. Dansker som ikke forstår hverandre og et reisebyrå som lurer blinde. Episode 2: Fanget i norsk film En konspiratorisk historie om hvorfor norsk film var så dårlig. Homofile historikere, mobildetektiven og logoped for utvannede dialekter. Episode 3: Frelseren En skummel historie om myndighetene som vil stoppe en ny frelser. Rødt hår museum og Bollekinn & sigar. Episode 4: Statsministeren Forebyggingssentralen - et firma som prøver å tjene penger på forebyggende arbeid. Statsministeren og Børge Ouslands nye ekspedisjon. Episode 5: Operasjon Rettferdighet Venstresiden i Norge forsøker å jevne ut de store forskjellene i samfunnet. Ved å sprøyte noe i drikkevannet i en liten bygd i Norge, bytter alle jobber. Dokumentaren om Orderud Gård - The Musical og et trendy begravelsesbyrå. Episode 6: Hulter til bulter En andregenerasjons innvandrer som følger sin drøm og angrer. Legen som egentlig er dyrlege og Alt om min onkel. Endret 3. juli 2007 av Steina Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Mye av det er morro, og mye av det er bullshit. Var det ikke i UIVH de dissa det danske språk? Og episode 2 er jo bare konge. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Episode 3 er bra.. Det er derfor alle jeg kjenner kaller meg Brunost Lenke til kommentar
akarno Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Vi har et KJEMPE PROBLEM :!: Digger den serien Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Beste komi serien ever, banker team antonsen ned i støvlene! Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Har 'Uti Vår Hage' på dvd. Synes at Episode 2. er den beste. Lenke til kommentar
TonyStark Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Episode 2 er jo en klassiker da, med pål bang hansen og greier. Hvis det er noen som har hørt på "tazte priv" så er det her "lena" karakteren kommer fra. Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Trodde Lena var fra 'Døden på Oslo S' jeg. Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Lena fra døden på Oslo S er fra "Døden på Oslo S". En bok i Pelle og Proffen serien. Lenke til kommentar
meastp Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Jepp, har den på DVD... Harald signerte den på showet. (Komishop, byporten). Faktisk er dette den eneste DVD'en jeg har hørt kommentarsporene på... de er geniale! Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 uti vår hage er bare konge! ikke bedre enn team antonsen although bourge ousland på sydpolen er bare best da! Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 der var jeg ferdig å se alle episodene må si jeg digger den theme sangen.. noen som vet hva den heter ? Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Sett alle før, men nå ser det ut til at jeg må sove lenge i moren Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 der var jeg ferdig å se alle episodene må si jeg digger den theme sangen.. noen som vet hva den heter ? Er ikke theme sangen samme sang som sopranos theme sang? Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 nå har ikke jeg hørt sopranos sangen dessverre, men regner med de ikke synger "Ut i vår hage ... ..." der og ? vist ikke kan det hende det er samme Lenke til kommentar
moray Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Synes det er ustyrtelig morsomt mye av det. "Kamelåså" Lenke til kommentar
Steina Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 Jpgtgam pmpdmpdm Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Er det noen her som har dvd'en? Er på jakt etter artist og navn på et klassisk musikkstykke med piano som spilles av i episode 1 når de blinde folka roter rundt og er kjempeglade, mens journalistene spør om de bare skal leve i god tro eller få alt ødelagt ved å få servert sannheten. Hjelpe meg, vær så snill! Det står nemlig i rulleteksten, men på nett-tv var det for utydelig å kunne lese. Lenke til kommentar
Fasces Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Det var saker ja Team Antonsen ødela veldig for Bård og Harald. Men de fikset det med taztepriv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå