Gå til innhold

kjøling til skjermkort?

Skrollan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor feil går det ann å poste?!

Under overklokkings forumet er det en egen kategori for luftkjøling...

Noen lærer aldri  ;)

Men vet du hva? da bruker du report knappen, skriver inn "feilpostet" og sender den til en moderator, og så så kan dula vær og poste så lenge du ikke har noe fornuftig å si :thumbup: . ( i utganspungtet er jeg enig med deg)

Kjølerene det er linket til er av ypperste klasse, og vil nok få ned temeraturen på kortet ditt.

Edit: Denne knappen var vist kun for frastøtende innhold, men de har ikke sagt noe når jeg har brukt den tidligere, uansett er det med på og holde forumet ryddigere.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
det var en ribbe men den var ikke bra nok når jeg kjørte spill...

trenger nå en bedre kjøler....

Muligens litt etterpåklokskap, men jeg ser ikke helt vitsen med å kjøpe et 9250+ekstra kjøling kontra å kjøpe et 9600XT (++). Du ville nesten ikke merke forskjellen i lommeboka, men ville nok merket det i spill vil jeg tro!

30 dagers returrett? :w00t:

Lenke til kommentar
Men vet du hva? da bruker du report knappen, skriver inn "feilpostet" og sender den til en moderator, og så driter du i og poste så lenge du ikke har noe fornuftig å si :thumbup: . ( i utganspungtet er jeg enig med deg)

Ja, men jeg har sett så mange feilposter i dag ;)

Får gjøre det neste gang...

Får håpe du får deg en bra kjøler! Pass på støien vis det er viktig for deg...

Lenke til kommentar

Åsså var dedt detta hælvetes skjermkortet....

blisr så irritert når jeg motar ting som ikke funker.....

er ddet noen som vet hva som skjer???

jeg kal forrklare...

først låser skjermen seg, så blir det svart, så kommer det 3 biip... så kommer blldet tilbake da helt på tryne.... alt er helt feil og masse rart...

har lagt inn programmvaren riktig...

takker for alle svar til dette å...

PS. vis det er litt vanskelig å lese det jeg skriver er det fordi jeg ikke ser hva jeg skriver selv pga. det skjermkortet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...