eggi Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Lurer bare på om det er noe sant i dette? Lenke til kommentar
whom Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Jeg ville tro han tenker på CDer\DVDer Har lurt på det samme. Lenke til kommentar
eggi Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Jeg tenkte på CD/DVD ja, hvis jeg for eksempel brenner i 8x hastighet på en 4x plate vil da platen få kortere levetid? Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Jeg tenkte på CD/DVD ja, hvis jeg for eksempel brenner i 8x hastighet på en 4x plate vil da platen få kortere levetid? Det går ikke. Lenke til kommentar
tvangsgreie Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Det er lett målbart at platene blir lettere å lese jo seinere man brenner de (ned til 2x på min brenner, brenner jeg på 1x blir de plutselig mye dårligere igjen). Platene blir gradvis dårligere ettersom tiden går, og det ville være merkelig om ikke plater som er dårligere i utgangspunktet skulle bli fortere uleselige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå