mX mann Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Jeg kjørte ett program som het Xoftspy 4,06 og da finner den noe som heter Trojan\CWS Combo og filen ligger her: Software\microsoft\windows\run\MsmqlnetCert. Men jeg får ikke fjernet den fordi jeg ikke er registrert (det koster penger). Hvordan fjerner jeg den da. Kan jo også si att andre programmer som Spybot - Search & Destroy og Ad-Aware SE Persona finner ikke Trojaneren. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Spybot og Ad-aware er ikke antivirusprogrammer. De er laget for å fjerne adware og denslags Last ned avast og se om den finner trojanen. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 prøv the cleaner. http://www.moosoft.com/ du kan og prøve webbaserte antivirus som trend micro og panda Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Jeg har Norton internet security 2005 så det sku vell holde men den finner ikke noen trojaner, skal prøve de programmene dere nevner. Xoftspy er vel ikke no antivirus det heller men det finner da en trojan. Endret 6. januar 2005 av mX mann Lenke til kommentar
Never_Ever Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Internet security er ikke det samme som antivirus... Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Internet security er ikke det samme som antivirus... Jo. Internet security inneholler: Norton AntiVirus, Norton Personal Firewall, Norton Privacy Control, Norton AntiSpam og Norton Parental Control. Endret 6. januar 2005 av mX mann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå