Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvordan få bærbar m/trådløs på nett ?

Anbefalte innlegg

Jeg har 1 stasjonær pc koblet til kabel-tv internett. Så har jeg nå fått en bærbar pc som har trådløst nettverkskort. Hvordan får jeg koblet denne på nett? Kan jeg koble den på samme nett som den andre pcen? Hvordan gjøres det isåfall? Eller skal det egentlig følge med en ruter ved kjøpet av den bærbare pcen? Jeg klarer ikke å finne noen ruter i esken jeg fikk i posten. Den bærbare maskin er en DELL Inspiron 8600.

*emnefelt rettet*

Endret av el-asso
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Rapportert for brudd på treordsregelen.

Er det ikke litt bedre å forklare litt om treordregelen.

"Du må bruke en mer utfyllende topic slik at vi lettere forstår hva du lurer på . Gjerne/Må ha mer enn tre ord... slik at vi får opp "kvaliteten" på topicene og

at det er lettere (som sagt) å forstå"bla,bla.

Er like vanskelig å forstå hva du mener som å forstå topicen hans...

Endret av milkwood
Lenke til kommentar

Er det ikke litt bedre å forklare litt om treordregelen.

"Du må bruke en mer utfyllende topic slik at vi lettere forstår hva du lurer på . Gjerne/Må ha mer enn tre ord... slik at vi får opp "kvaliteten" på topicene og

at det er lettere (som sagt) å forstå"bla,bla.

Er like vanskelig å forstå hva du mener som å forstå topicen hans...

Og i tillegg har han som startet tråden nettopp joinet forumet, det går an å være litt ettergivende og heller påpeke hva han har gjort feil, slik at det kan rettes på.

Lenke til kommentar
*snip*

*snip*

Nå skal jo alle nye brukere lese gjennom saker og ting før de fullfører registreringa, da. :roll:

Om han er interessert i å følge reglene på forumet, finner han frem selv, om han ikke er interessert i det hjelper det uansett lite å påpeke slikt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...