Gå til innhold

linker til WoW filmer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Boogieman,06/01/2005 : 18:37] Der var det mange... Orker ikke laste ned alle de... Noen favoritter blandt den listen?

Synes denne er ganske bra - Lang PVP film:

 

http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=74

 

Sikkert ikke den beste av filmene, men liker å se en gnome mage nuke, ettersom jeg var det i Open beta (US), og antagelig kommer til å være det igjen.

Endret av Bimmer
Lenke til kommentar
Har over 30 gb med wow filmer :D Må ha noe å gjøre mens jeg venter på FB... Yndlingen min er Nurfed 3 :D Indalamar og dem raider Tarren mill, pvper i the great arena og litt i en hule jeg ikke vet hvor er :D

30gb? hvilke sider er det du har lastet ned fra da?

jeg har lastet ned 4,5 gb.

Lenke til kommentar
Boogieman,06/01/2005 : 18:37] Der var det mange... Orker ikke laste ned alle de... Noen favoritter blandt den listen?

Synes denne er ganske bra - Lang PVP film:

 

http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=74

 

Sikkert ikke den beste av filmene, men liker å se en gnome mage nuke, ettersom jeg var det i Open beta (US), og antagelig kommer til å være det igjen.

Den filmen var kjempe rå... ;)

Lenke til kommentar
Boogieman,06/01/2005 : 18:37] Der var det mange... Orker ikke laste ned alle de... Noen favoritter blandt den listen?

Synes denne er ganske bra - Lang PVP film:

 

http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=74

 

Sikkert ikke den beste av filmene, men liker å se en gnome mage nuke, ettersom jeg var det i Open beta (US), og antagelig kommer til å være det igjen.

Den filmen var kjempe rå... ;)

Lenke til kommentar
Boogieman,06/01/2005 : 20:29] "AGB cause Havoc" er en genial film... :) To Roguer som tar ut en hel group... :D Helt konge! :D

uten å ha sett filmen, så regner jeg da med at de 2 rogues'ene var MYE høyere lvl enn de andre? Isåfall er det ikke konge, men bare helt taperaktig.

De hadde litt lavere level enn de to roguene, så det var tåpelig... Men utrolig underholdende... :)

Lenke til kommentar
Boogieman' date='07/01/2005 : 15:36']
Boogieman,06/01/2005 : 20:29] "AGB cause Havoc" er en genial film... :) To Roguer som tar ut en hel group... :D Helt konge! :D

uten å ha sett filmen, så regner jeg da med at de 2 rogues'ene var MYE høyere lvl enn de andre? Isåfall er det ikke konge, men bare helt taperaktig.

De hadde litt lavere level enn de to roguene, så det var tåpelig... Men utrolig underholdende... :)

Filmen der er bare teit. Han som snakker er verdens største tosk, han er så utrolig overlegen og stolt over at han er høyere level enn de folka han banker, det er direkte kvalmt. Det er ikke spesielt imponerende at en level 21 rogue banker en level 12 priest. Riktignok hadde noen i den gruppa level 17, men det langt ifra rettferdig. Blizzard må få inn en form for honor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...