[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 jeg har tenk til å bygge pc etter vært og da trenger jeg litt hjelp til valg av komponenter. så da lurer jeg på om dettt er er bra minne brikker tiloverklokking. minnebrikker De var jo ganske billige og geil er vel et bra merke så vidt jeg vet... vis dere ikke er enig så si ifra og link gjerne til andre forslag. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 De brikkene du linka til, er ikke noe overklokkingsbrikker. Men disse derimot, er bedre til klokking. Merk: alle brikker som heter noe med "value", er ikke laget for overklokking. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Gleder meg til jeg får mine HyperX som jeg kjøpte til 1.695,- på tilbud hos netshop. Var gull at disse hadde tilbudet nå fordi jeg gikk akkurat glipp av samme tilbudet hos komplett før jul. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Skal du klokke mye, så er dette brikkene for deg. Det er vel brikkene for deg uansett Her har du en test av brikkene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå