palandersberge Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Når jeg slår på pcen som akkuratt er satt sammen, slår den seg av etter ca 10-15 sek. Har prøvd mange ganger, men det samme skjer hver gang. Noen som som har en formening om hva dette kan være? Lenke til kommentar
slez Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 noe fuck med windows plata de? eller noe feilkoblinger. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Når jeg slår på pcen som akkuratt er satt sammen, slår den seg av etter ca 10-15 sek. Har prøvd mange ganger, men det samme skjer hver gang. Noen som som har en formening om hva dette kan være? Du har vel ikke fjernet noen jumpere elns? Vet du at alt sitter på rett plass? Lenke til kommentar
Mnemonic Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Har du hatt tilstrekkelig kjølepasta mellom cpu og kjøleribbe, eventuelt hatt på ny hvis du bruker samme prosessor? Sjekk også om kjøleren er god nok for din cpu. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Du trenger ikke opprette mer enn én tråd om et emne, og da stenger jeg denne, for den er feilpostet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg