delaan Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Ganske ofte når jeg starter maskina låser den seg på dette punktet: -------------------------------------------------------- PhoenixBIOS 4.0 Release 6.0 Copyright [osv] All Rights Reserved R01-A1Ea CPU = Intel® [...osv...] 1,70GHz 1025M System RAM Passed 2048 Cache SRAM Passed System BIOS Shadowed Video BIOS Shadowed Fixed Disk 0: HT[osv] ATAPI CD-ROM: QSI[osv]-820 Mouse Initialized Press <F2> for Setup Press <F12> to display Boot Menu -------------------------------------------------------- Og der står den stille. Maskina surrer og går, men den blir stående der, og reagerer ikke på noe som helst. Eneste som nytter er å holde inne strømknappen til den skrur seg av, og prøve å starte opp på nytt igjen. Noen ganger kommer maskina på første gang (ingen krasj), noen ganger holder det med én restart, og jeg har opplevd at den fryser slik 3-4 ganger på rad før den endelig booter. Bortsett fra det funker maskina som den skal. Eneste endringen som er gjort i det siste er å bytte DVD-ROM. Fikk bytta den originale 4X DvD brenneren til en 8X fra NetShop Anyway, vet ikke om det startet etter dette, eller om det gikk en stund fra jeg bytta, til problemet startet. Har vært slik en liten stund nå, fordi det var mer pes å skulle sjekke opp hva som kunne være problemet, enn å bare starte om av og til men nå er jeg lei Noen som vet hva problemet kan være, og hvordan jeg kan løse det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå