fullifaencom Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Vet ikke helt hvilken del av forumet som er rett men prøver her... Trenger et system som jeg kan kjøre på web serveren min som gjøre følgende: En katalog med tusenvis av filer som endre navn hele tiden, jeg vil at når jeg åpner en eller annen webside på serveren vår så lages en liste over alle filene med mulighet for å "merke" flere filer for å så "zippe" dem til en zip fil som jeg kan laste ned (istedet for 100 små filer)... Noen ide om det finnes slike systemer ferdig? Lenke til kommentar
anderlin Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Kan ikke dette lages ganske raskt? glob for å lese inn filene, et skjema for å gjøre velgingen, og exec for å zippe. Burde ikke bli mer en 50 linjer (men så er jeg ingen ekspert på PHP, så kanskje er jeg helt på jordet) Hvis filene endrer navn mens du holder på å velge, må du kanskje gjøre noe lurt. Da kommer jeg ikke på noen brukbare løsninger. EDIT! Jeg vet jeg ikke svarte på spørsmålet ditt. Svaret er at jeg ikke vet. Endret 9. januar 2005 av anderlin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå