arthur_mukk Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Tale-til-tekst(melding) Samsung har nå lettet litt på sløret og vist frem noe av 2005-porteføljen. En spennende nyhet er utvidet stemmegjenkjenning. Nå kan telefonen oversette tale til tekst. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Dette var da genialt. Håper det kommer til Norge med støtte for norsk språk også da Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Høres da lovende ut. Blir morsomt å prøve når den tid kommer. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Virket litt snålt. Men det er bedre enn å vifte med armen for å skrive. Dette kommer jeg til å skaffe meg en gang hvis det kommer. Virker praktisk. Kanaskje litt dumt hvis du står på bussholdeplassen eller på Karl Johan, men. De finner vel en løsning. Men hvordan skal man skrive på sms-språket sånn? Prøv å siter: "jeg sitR på butikN nå og vNTr på dgg. Hvor fan blir du a?" Ikke særlig lett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg