Margarus Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 hei jeg har en veldig gammel Toshiba sattelite 300cds nor jeg starter den så trykker jeg på delete mange ganger.. samme med f knappene men den loader win2k med engang etter welcome screen er det ikke bios på denne dataen eller hvordan kommer jeg inn på den det er heller ingen bilde der den teller ram elller lignende.. PÅ --> toshiba welcome-->win2k loading.. hva skal jeg gjøre pcens speccs er 48mg ram hardisk er nesten 3 gigabyte tror cpu er intel pentuim 166 eller noe med 200mhz husker ikke helt... noen som har samme problemet ? Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Det er bios på den, men de er ikkje sikkert du kan gå inn i bios vis datamaskina er gammal. På nokre datamaskiner mangler ganske enkelt denne muligheten. Og er som oftest ferdigmaskiner frå Dell, compaq o.s.v. Lenke til kommentar
Karmacom Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Mulig BIOS'en er partisjons-avhengig, enkelte mongo-løsninger fra Compaq har hatt det tidligere, hvor BIOS gui'en ligger på selve hardisken og bare konfig-data ligger på CMOS. Fdisk er da = ingen BIOS-tilgang lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå