Buzzcut Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Rullehjulet på musa mi funker ikke i Counter-Strike! :sad: Kan noen hjelpe meg? jeg har: Microsoft Wheelmouse Optical, og har plugget den i PS2 kontakten!!! Lenke til kommentar
Turboneger Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Har du binda den til nokka, da? Hvis du har gjort det og det fremd ikke funker, åpn softwaren som du (sannsynligvis) installerte med musa og sett musehjul-funksjonen på "ingenting" eller noe slikt og prøv da. Lenke til kommentar
Buzzcut Skrevet 10. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2002 Det går ikke ann å binde rullehjulet heller!!!!:-? Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. HJELP MEG! jeg har installert: IntelliPoint 4.0 og bruker Microsoft Wheelmouse Optical - Lenke til kommentar
Turboneger Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 hehe, slapp av... du binder mousewheelet i CS akkurat som du gjør med andre knapper: skal du ha mousewheel down som hopp velger du Jump og drar musehjulet ned. Da skal det i teorien funke. Hvis ikke, foreslår jeg igjen at du prøver å fjerne funksjonen til musa i vanlig Windows da dette kan gjerne føre til konflikter og resultere i at ingenting funker, som hos deg. Har forklart hvordan du skal gjøre det i min første post. Lenke til kommentar
Buzzcut Skrevet 10. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2002 Okay, nå har jeg satt INGEN på rullehjul greia... Når jeg går inn på Controls og prøver å binde f.eks: Jump til MOUSEWHEEL DOWN så funker det ikke. er det noen drivere jeg trenger eller?? Lenke til kommentar
Turboneger Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Det FUNKER ikke? Høres jo helt avsindig ut, det SKAL funke. Øhm... funka musehjulet i Windows, evt andre spill? Prøvd å binde mousewheelup og mouse3 (trykke musehjulet ned)? Nei, du trenger neppe drivere. Hvilket OS har du? [ Denne Melding var redigert av: Turboneger på 2002-06-10 18:49 ] Lenke til kommentar
Buzzcut Skrevet 10. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2002 Ja, musehjulet funker i Windows og f.eks spill som SOF og Unreal Tournament funker det helt fint Lenke til kommentar
Turboneger Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Underlig. Aldri hørt om noen som har spesse probs me musehjulet i CS. Prøv en gang til? E tom for forslag. Noen andre her som har ideer? Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Jeg har en dual optical, her måtte jeg avinstalere driverene (mouseware) for så og bruke driverene fra xp. Funket for meg Lenke til kommentar
Buzzcut Skrevet 10. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2002 ALT ER OK NÅ!!!!!!!!!!!!!!!! :smile: Nå har jeg plugget musa mi i USB porten og når jeg gjorde det fant windows driverne så nå funker rullehjulet helt fint-også i CS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! UANSETT... TAKK FOR HJELPEN Lenke til kommentar
lodott Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Hum.. jeg har samme problemet (Intellimouse Optical), bortsett fra at det er den ene "extraknappen" som ikke fungerer. Altså den som ligger omtrent ved ringfingeren. Denne funker ikke å binde i CS... og jeg kjører den gjennom usb... Merkelig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå