DjSlayer Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=261332 Har en mengde ord og utrykk om dette som ikke egner seg på trykk. Vi har tross alt en liten stamme fra før, hvorfor gjøre den mindre? - D.J. Endret 6. januar 2005 av DjSlayer Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Bryr meg lite om ulven dør ut. Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 En trist dag for dagens opplyste samfunn Hva har overskriften med ulver å gjøre? Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Bryr meg lite om ulven dør ut. Hei. Hadde helst sett att tråden ble ubesvart enn att slike lamme inlegg hadde sneket seg in. Hadde helst sett at du kom med et for eller imot post enn en menigsløs melding. Hva har overskriften med ulver å gjøre? Egentlig var det myntet på konsekvensene ved å uttynne genene til vår ville ulve stamme, men er endret nå. - D.J. Endret 6. januar 2005 av DjSlayer Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Hadde helst sett att tråden ble ubesvart enn att slike lamme inlegg hadde sneket seg in. Hadde helst sett at du kom med et for eller imot post enn en menigsløs melding. Han bryr seg ikke om ulven, la ham gjøre det. Det er ikke meningsløst. Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Har 0 respekt for jegere. Som Pondus sa (ikke ordrett sitat) : Hadde de gått i nevekamp med ulven og tatt den i bakken med egne hender skulle jeg hatt litt respekt for dem, men når de står der med rifler og kikkertsikter...nei, da... Og nei, jeg mener ikke at vi bør gjøre den lille ulvestammen vår mindre. Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Kan de som er imot ulvejakt forklare hva vi skal med alle disse ulvene? Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Har 0 respekt for jegere. Som Pondus sa (ikke ordrett sitat) : Hadde de gått i nevekamp med ulven og tatt den i bakken med egne hender skulle jeg hatt litt respekt for dem, men når de står der med rifler og kikkertsikter...nei, da... Og nei, jeg mener ikke at vi bør gjøre den lille ulvestammen vår mindre. Du får ikke glemme helikoptrene som blir brukt under jakten. - D.J. Lenke til kommentar
iacob Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Kan de som er imot ulvejakt forklare hva vi skal med alle disse ulvene? Skal vi drepe alt vi ikke trenger da? Er det så enkelt? Eller går det ann å se andre verdier ved skaperverket enn akkurat om det er til nytte for oss eller ikke. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Skal vi drepe alt vi ikke trenger da? Litt feil der. "Skal vi drepe alt som plager oss" blir mer riktig i denne sammenhengen her. Jeg sier "ja". Det finnes så klart masse unntak, men ulven synes jeg ikke noe om. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 I så fall foreslår jeg at vi dreper alle bikkjene i landet, for ikke å snakke om politikerene. Lenke til kommentar
@Lee Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Ulv spiser ikke kun sau som en del tror. Ulven spiser mest elg, men også rådyr, bever, grevling og småvilt. For å ha balanse i faunan vår trenger vi rovdyrene. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Bryr meg lite om ulven dør ut. Endret 6. januar 2005 av Gimper Lenke til kommentar
likferd Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Ulv spiser ikke kun sau som en del tror. Ulven spiser mest elg, men også rådyr, bever, grevling og småvilt.For å ha balanse i faunan vår trenger vi rovdyrene. Jepp, det er nok de 20-30 ulvene i norge som holder hjulene i gang ja. Endret 6. januar 2005 av likferd Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 elg, rådyr, bever, grevling Fine dyr, de kan leve. Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Litt feil der. "Skal vi drepe alt som plager oss" blir mer riktig i denne sammenhengen her. Jeg sier "ja". Det finnes så klart masse unntak, men ulven synes jeg ikke noe om. Jeg hadde engang en nabo som var en sann plageånd, hadde det vært riktig av meg å avlive han med bakgrunn i påstanden din? Tror ikke det. Ulv har større rett til å være i den Norske faunaen en tamrein og sau. - D.J. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Jeg hadde engang en nabo som var en sann plageånd, hadde det vært riktig av meg å avlive han med bakgrunn i påstanden din? Tror ikke det. Det finnes så klart masse unntak. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Litt feil der. "Skal vi drepe alt som plager oss" blir mer riktig i denne sammenhengen her. Jeg sier "ja". Det finnes så klart masse unntak, men ulven synes jeg ikke noe om. Jeg hadde engang en nabo som var en sann plageånd, hadde det vært riktig av meg å avlive han med bakgrunn i påstanden din? Tror ikke det. Ulv har større rett til å være i den Norske faunaen en tamrein og sau. - D.J. Hvorfor skal alltid dyrevernaktivister sammenligne dyr og mennesker Det er faktisk en forskjell. Kan jeg gå i skogen å skyte en hjort? Ja. Kan jeg gå i samme skogen å skyte naboen? nei. Ser dere forskjellen? Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Ser dere forskjellen? Ja! Jeg er flink. Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Det finnes så klart masse unntak. Dette er bare bekvemlighets unntak som passer deg. Hvorfor skal alltid dyrevernaktivister sammenligne dyr og mennesker Det er faktisk en forskjell. Kan jeg gå i skogen å skyte en hjort? Ja. Kan jeg gå i samme skogen å skyte naboen? nei. Ser dere forskjellen? Selfølgelig kan du bli straffet for begge deler, det er ikke bare å gå ut i skogen for å skyte ett dyr. Jeg er for jakt, jakt er en måte å tynne ut en stamme dyr for å forhindre sykdom som kan gjøre større skade enn en enslig jeger/jaktlag. Nå har vi ikke en så stor stamme rovdyr i dette landet att jakt på de ville være forsvarlig. - D.J. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå