Radi Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Er det noen som har noen tips til en cpu kjøler sokkel 478 som kjøler veldig bra, og ikke bråker så mye. Jeg tenker på å kjøpe xp-120, men da må jeg bøye en duppeditt på hk, det vil jeg ikke, for jeg vil ikke ødlegg hk mitt. Jeg trenger tips raskt har en 3.0E Mhz prescott, som har veldig lyst til å bli kjørlt. Er det noen som har noen erfaringer med xp-90 eller xp-120? Endret 6. januar 2005 av Radi Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Om du tenker på XP-120 men opplever at den ikke passer sann uten videre, så hvorfor ikke kjøpe XP-90? Den kjøler omtrent like bra og passer alle hovedkort så vidt jeg vet Endret 6. januar 2005 av Øyst Lenke til kommentar
Sky_Hawk Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Denne Zalman kjøleren er også veldig bra. har den selv og den bråker lite og kjøler bra Lenke til kommentar
Radi Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Denne Zalman kjøleren er også veldig bra. har den selv og den bråker lite og kjøler bra Den passer ikke til hk mitt. Asus p4c800-e deluxe Tror ikke en eneste Zalman kjøler passer på hk mitt. Endret 6. januar 2005 av Radi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå