NothgaliC Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Idag fikke jeg mitt Gigabyte X800XT PE (bundle= CS: CZ, ettelleranna: Tyhpoon rising (elns), og Thief: deadly shadows.) 250GB WDC IDE, Intelli 4.0 og Icemat 2. Bare synd jeg bestillte ASUS X800XT PE og WDC 250GB SATA. Men det driter jeg i nå. Edit: wops skreiv feil merke. Endret 8. januar 2005 av NothgaliC Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Alltid hyggelig med ny hardware.. Gratulerer! Jeg er like glad som deg, jeg har nettopp vært på posten og hentet mitt kjære 6800gt fra Pov, og min kjære Enermax 480 watt. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Digg med ny hardware ja! Men produserer Gainward ati-kort? Trodde de bare lagde nvidiakort jeg... Herr Brun Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Digg med ny hardware ja! Men produserer Gainward ati-kort? Trodde de bare lagde nvidiakort jeg... Herr Brun Hehehe, lurte på det samma Lenke til kommentar
jingt Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Han har ikke sagt det da. Forvekla du Gigabyte med Gainward? Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Ikke lenge siden jeg hentet mitt 6800GT eller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå