stue Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Problemet er at det kommer et pip hvert femte sekund hvis man prøver å ta opp en samtale. Tror ikke det er mulig å skru av dette på "normal" måte... Noen som vet hvordan man kan skru av dette? Noe man kan laste ned? Har prøvd å laste ned en automatisk samtaleopptaker, men pipet er der også.... HJELP!!! Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Har ikke prøvd det personlig, men har hørt at pipet ikke er der når du bruker Symbianware Call Recorder... Du finner det på http://www.symbianware.com/ Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Problemet er at det kommer et pip hvert femte sekund hvis man prøver å ta opp en samtale. Tror ikke det er mulig å skru av dette på "normal" måte... Noen som vet hvordan man kan skru av dette? Noe man kan laste ned? Har prøvd å laste ned en automatisk samtaleopptaker, men pipet er der også.... HJELP!!! Hva heter det programmet du prøvde med? Lenke til kommentar
stue Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Det jeg prøvde heter "callrecorder". Funket helt bra bortsett fra den pipingen hvert femte sekund. ( Noe som desverre gjøre den helt ubrukelig!) Lenke til kommentar
stue Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Jeg fant igjen den "callrecorder" på symbianware... Dessverre er pipet der... Flere forslag? Lenke til kommentar
stue Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 "In some firmware versions the short beeps are audible during call registration" Sto det på den, så da tror jeg ikke den funker heller..... Sykt at det ikke er mulig å slå av den pipingen, er jo helt latterlig å høre pip hvert femte sekund!! Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Jeg fant igjen den "callrecorder" på symbianware... Dessverre er pipet der... Flere forslag? Er settings på "record format" satt til .wav, "max record time" = unlimited og "play volume = quiet? Jeg har det sånn men hører aldri pipelyder! Lenke til kommentar
stue Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Jeg har bare prøvd den på amr-format, men skal forandre til .waw. Takk for tipset, nå kan jeg ta opp alle samtaler uhindret..hehe... Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Jeg har bare prøvd den på amr-format, men skal forandre til .waw. Takk for tipset, nå kan jeg ta opp alle samtaler uhindret..hehe... Bare hyggelig, kom gjerne med tilbakemelding på om det funker... Lenke til kommentar
stue Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Hei, det funka ikke. Man hører ikke pipingen på selve opptaket ( jeg hører det ihvertfall ikke), men hører det hvert sekund i løpet av samtalen. Både jeg og den jeg snakker med hører et høyt pip hvert femte sekund. Hva skal jeg gjøre nå?? Lenke til kommentar
simson Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Kan det være en underlig måte å unngå at folk blir tatt opp uten å vite om det? På samme måte som at mange mobiler har et høyt kameraklikk, mener jeg... Lenke til kommentar
stue Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Ja, det er nok derfor den pipelyden er der. Men når den piper relativt høyt hvert 5 sekund, blir det umulig å ha en normal samtale uten å irritere seg... Så om noen vet hvordan man skrur av den lyden, så blir jeg takknemlig! Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Ikke for å være frekk, men hvorfor skal man ta opp en samtale? Bare lurer. Lenke til kommentar
stue Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Jeg vil ta opp alle samtaler av en viss type, og loggføre de. Begge parter er klar over at dette blir gjort. Men hadde vært fint hvis dette kunne gjøres uten piping hvert 5 sekund. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Det var det jeg lurte på da, hva slags samtaler? Eller er det hemmelig? Lenke til kommentar
stue Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 For eksempel samtaler hvor man får oppgitt mye informasjon som det er viktig å huske. Da slipper man å skrive ned alt, og kan heller ta opp samtalen. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 du får ikke fjernet pipingen, den er der for at den andre parten skal HØRE at det blir tatt opp! det forstår vel alle her? Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Det GÅR ann å fjerne den lyden/pipingen med en program. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 For eksempel samtaler hvor man får oppgitt mye informasjon som det er viktig å huske. Da slipper man å skrive ned alt, og kan heller ta opp samtalen. Ok, på den måten. Det er jo lurt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå