acer82 Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Fikk nylig en HP PSC2355 multifuksjonskriver. Den har til nå (5 dager) virket helt utmerket. Men når jeg nå skulle skru den var det ikke noen som helst reaksjon når jeg trykket på on-knappen. Hva har skjedd? Den får garantert strøm, ser nemlig at det lyser blått av lista som tar seg av scanningen. Har hatt den stående ca 15-20 cm fra en liten forsterker de siste 5 dagene (2x60W). Kan det virkelig være slik at den kan ha på en uforklarlig måte ødelagt skriveren? Vet at forsterkere kan gi fra seg litt elektromagnetisk støy, men ikke så mye at den kan ødelegge en skriver... Brukte den senest i går kveld(onsdag 5.1.05) CRT-skjermen min står også 15-20 cm fra forsterkeren (noe den har gjort de siste 2 årene) og den har det aldri vært noe tull med. Noen som har et forslag på hva som kan være feil før jeg tar den med tilbake til forhandler? Lenke til kommentar
geokri Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 drit i å ta den med til forhandler, ring HP, de går gjennom noen småting for å sjekke at det ikke er brukerfeil, eller noe de kan gjøre noe med ved f.eks en hard reset. Får de den ikke til å funke på telefon, så sender dem en bytteenhet på døra til deg, du tar den, pakker den andre ned og får budet til å hente den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå