PatSharpX Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Jeg skal kjøpe meg ny ram så lurte jeg på om det var noen som hadde noe erfering med et merke som heter Geil.. jeg tittet litt rundt og så at dette var billig! så jeg lurte på om det er noe tess også?? tenkte nemlig å kjøpe Disse!!! er det et bra kjøpe eller har du noe annet og ambefale?!?! Men hadde ikke tengt til å bruke mer enn 1500,- å det skal helst være pc3200! Endret 6. januar 2005 av GnoMiz Lenke til kommentar
_lefze_pwns_all Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 så greie ut de der, men merk at det er av "Value" serien Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Geil er bra det. (slå opp hva ordet betyr på tysk) Dog er det ikke bare å plukke seg ut ram. Du må også fortelle hvilket utstyr du skal ha til denne rammen. Noen ram passer best til AMD, andre til Intel. Noen kombinasjoner med andre produsenter kan være uheldige. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Jeg har Pentium 4 ghz abit vt 7 hovedkort. Jeg vet det er value serien, men den funker sikkert fint så lange det ikke blir så mye overklokking Lenke til kommentar
_lefze_pwns_all Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 joda, sant nok, GeIL er et bra merke, du kommer sikkert til å bli fornøyd med handelen Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Ikke dårlig til en Value brikke Trykk her Den funker vist til litt overklokking også denne!!! Da tror jeg jeg går får de brikkene!!!! :!: bare gleder meg til jeg får de da!!! hehe det blir bra! Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Geil er supert det. Har selv hatt Geil deg PC3700 brikke, denne har jeg ingenting å klage på. Geil leverer: Stabilitet, klokkepotensiale og kvalitet (Livstidsgaranti) Lenke til kommentar
timtowtdi Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Geil er bra det. (slå opp hva ordet betyr på tysk) hihi... spørs om betydningen på tysk var tilsiktet da de forkortet Golden Eagle Industries Limited. Men Geil er vel bra det, fikk akkurat et sett slike http://www.psdata.no/ps.asp?it=106364&mlevel=011001 Kvalitetsfølelsen er påtakelig: tungt blankt metall i fet amerikansk innpakning, og prisen var heller ikke noe å si på. Angrer litt på at jeg ikke gikk for PC3700 settet med 2.5-3-3-7 timings da men pytt pytt... timtowtdi Lenke til kommentar
Lickmastr Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Har et par Geil golden dragon! Supre brikker spør du meg.. Klokker bra også!! kan kjøre di på 3.1v uten at garantien ryker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå