XzYLsiT Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302402 Er denne bra. Har tenkt å kjøpe den i morgen hvis en annen er bedre og som er på datakjeden i morgen , si ifra plz? har noen erfaringer med den? Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Har ikke erfaringer med dem, du kan jo se på Produktanmeldelser på på siden du linket til. Om du ikke har sett dem allerede. EDIT: Bump etter 8min var litt raskt, er ikke msn dette her Endret 6. januar 2005 av bensinkanna Lenke til kommentar
Enroth Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Ser du har linket til et headsett,men i overskriften spør du etter hodetelefoner.Hvis du klarer deg uten mikrofon,er Koss Porta Pro og anbefale...har det selv og det har meget bra lyd og meget behagelige og ha på seg. Link Lenke til kommentar
gsn Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 har bare hørt negativt snakk om trust headsett, venner av meg sier de verker på ørene veldig fort.. du må nokk opp i pris hvis du vill ha noe som jeg kan anbefale såfall.. UR40 fra koss er helt grei til en billig penge Lenke til kommentar
soi77 Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 hd 555 er ein god mellom pris hodetelefon. den kostar 800 kr men du kan få hd 515 til 700 kr . men pga du budre kjøpe hd 555. sennheiser eg snakkar om her alså. skal du ha mic også er sennheiser pc 150 bra. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) hva skal du bruke headsettet til ? hvor mye kan du bruke på et sett ? Skal du ha litt god lyd bør du nærme deg 1000 lappen. (men husk at det finnes mye gærnt rett under 1000 lappen så hør litt rundt først. Som f.eks SH EH2200) Endret 6. januar 2005 av Kurt P Lenke til kommentar
XzYLsiT Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Vet none om en butikk i trondheim som selger noen gode headset med mic i trondheim sentrum, plz svar fort , trenger svar. Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Thrust er så dårlig som man kan få. Funker sikkert greit for de som aldri har hatt eller hørt på noe som er bedre. Sennheiser HD515 er et bra valg, er vel i prisklassen du ser etter. Beyerdynamic DT231 ca 600kr, noe av det beste under 1000kr. HD555 da nærmer man seg 1000 lappen da begynner lyden å få et løft. Beyerdynamic DTX 700, 800 og 900. Hvor 900 er den beste. fra 600 - 1000kr. Ikke så pene da. HD595 rett over 1000kr nå kan man begynne å sette seg ned i stolen å kose seg! Noe bedre enn dette, blir vel for dyrt? Alle disse nevnte fungerer greit på et lydkort, eller fra bærbart utstyr. Ikke kjøp Koss, Thrust, Plantronics o.l fordi det er dårligere lyd i de samtidig som de varer kort grunnet dårlig kvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå