Gå til innhold

Møkka Data (Svar søkes)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan jo sende inn pcen din til rep hos feks Komplett.no ;)

 

Du kan også prøve å kjøre med bare de nødvendige delene i pcen, du har sikkert en hw feil en plass.

Hva står det på blåskjermen?

Hvis du har XP må du gå på "min datamaskin" avansert --->oppstart og gjennomretting, huk bort haken ved automatisk restart.

 

Du kan også kjøre memtest86 for å teste rammen(www.memtest86.com).

 

Sjekk om CPU viften sitter skikkelig ;)

Lenke til kommentar
Du kan jo sende inn pcen din til rep hos feks Komplett.no ;)

 

Du kan også prøve å kjøre med bare de nødvendige delene i pcen, du har sikkert en hw feil en plass.

Hva står det på blåskjermen?

Hvis du har XP må du gå på "min datamaskin" avansert --->oppstart og gjennomretting, huk bort haken ved automatisk restart.

 

Du kan også kjøre memtest86 for å teste rammen(www.memtest86.com).

 

Sjekk om CPU viften sitter skikkelig ;)

Har ikke noe blåskjerm.....

Lenke til kommentar

Vist du har mulig het, prøv og skifte ut skjermkortet ditt med eit annet for å teste det (kansje ein kamerats skjermkort e.l.). Har skiftet ut ein god del radion 9600 og radion 9600 xt for den feilen du beskriver.

 

Ikkje ta meg feil, radion 9600 er eit bra kort, men det fungerer bare ikkje sammen med nokre hardware kombinasjoner.

Lenke til kommentar
Hmm jeg kan jo prøve og ta ut og inn skjermkorte da.............Men den hardwaren jeg bruker har jo fungert i ca 3 måner. hvorfor skulle det ikke passe så godt nå da

mulig defekt?

hva vet nå jeg..?

Men vis et skjerm kort er ødelagt så funker de vell ikke i hele tatt....sitter jo og bruker den pcèn nå

Lenke til kommentar

Stenges pga elendig bruk av topic.

 

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Mere om hvordan å få et godt emnefelt kan du se her. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...