bigbeast Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 På alle spille jeg spiller så fryser datan helt...... jeg har prøvd og formatert men til ingen nytte Hva er feil? Jeg har dette asus p4c800e-deluxe p4 3.2 ghz 768 mb ram Lenke til kommentar
Slayt0n Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Tør påstå at det enten er CPU som er klokka for høyt eller går varm av en annen grunn (kjøling, cpu-temp?) eller så har skjermkortet ditt et problem... prøv å kryssbytte med en annen pc... Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Du kan jo sende inn pcen din til rep hos feks Komplett.no Du kan også prøve å kjøre med bare de nødvendige delene i pcen, du har sikkert en hw feil en plass. Hva står det på blåskjermen? Hvis du har XP må du gå på "min datamaskin" avansert --->oppstart og gjennomretting, huk bort haken ved automatisk restart. Du kan også kjøre memtest86 for å teste rammen(www.memtest86.com). Sjekk om CPU viften sitter skikkelig Lenke til kommentar
bigbeast Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 He He joa har ikke overklokka og har vannavkjølig som ligger på ca 40 grader... Lenke til kommentar
The Red Devil Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Er skjermkortet ditt radion 9600 xt? Lenke til kommentar
bigbeast Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Er skjermkortet ditt radion 9600 xt? radeon 9600 Lenke til kommentar
bigbeast Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Du kan jo sende inn pcen din til rep hos feks Komplett.no Du kan også prøve å kjøre med bare de nødvendige delene i pcen, du har sikkert en hw feil en plass. Hva står det på blåskjermen? Hvis du har XP må du gå på "min datamaskin" avansert --->oppstart og gjennomretting, huk bort haken ved automatisk restart. Du kan også kjøre memtest86 for å teste rammen(www.memtest86.com). Sjekk om CPU viften sitter skikkelig Har ikke noe blåskjerm..... Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Jeg har svart detta på flere poster om folk som sliter med pc'n og har radeon 9600(xt). Hvis symptomene er at skjermen din går svart, lyden hakker eller skurrer, og du må restarte maskina. Prøv å øke agp volten med 0,1V. Dette hjalp meg og har fungert for flere andre. Lenke til kommentar
The Red Devil Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Vist du har mulig het, prøv og skifte ut skjermkortet ditt med eit annet for å teste det (kansje ein kamerats skjermkort e.l.). Har skiftet ut ein god del radion 9600 og radion 9600 xt for den feilen du beskriver. Ikkje ta meg feil, radion 9600 er eit bra kort, men det fungerer bare ikkje sammen med nokre hardware kombinasjoner. Lenke til kommentar
hrrr Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 hva ram har du? gimme all the specs! mvh hrr Lenke til kommentar
bigbeast Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Hmm jeg kan jo prøve og ta ut og inn skjermkorte da.............Men den hardwaren jeg bruker har jo fungert i ca 3 måner. hvorfor skulle det ikke passe så godt nå da Lenke til kommentar
hrrr Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Hmm jeg kan jo prøve og ta ut og inn skjermkorte da.............Men den hardwaren jeg bruker har jo fungert i ca 3 måner. hvorfor skulle det ikke passe så godt nå da mulig defekt? hva vet nå jeg..? Lenke til kommentar
bigbeast Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 jeg har 768 mb 333 mhz av merke cosiar Lenke til kommentar
bigbeast Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Hmm jeg kan jo prøve og ta ut og inn skjermkorte da.............Men den hardwaren jeg bruker har jo fungert i ca 3 måner. hvorfor skulle det ikke passe så godt nå da mulig defekt? hva vet nå jeg..? Men vis et skjerm kort er ødelagt så funker de vell ikke i hele tatt....sitter jo og bruker den pcèn nå Lenke til kommentar
hrrr Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 prøv og skift ut hver del unntatt hket hvis du har mulighet til det Lenke til kommentar
bigbeast Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 prøv og skift ut hver del unntatt hkethvis du har mulighet til det Hmmm når jeg tenker meg og så har det hjelpet og ta alle strøm kablene fra power ut og inn......skal prøve Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Stenges pga elendig bruk av topic. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Mere om hvordan å få et godt emnefelt kan du se her. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg