hardcopy Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Hei Da jeg startet maskinen i dag og logget meg på som bruker i XP professional, fikk jeg ikke opp bakgrunnsbildet mitt på skrivebordet. Mailboxen min i Outlook er også borte sammen med oppsettet for mail serveren min osv. Etter litt investigering oppdaget jeg at jeg har to mapper med lokale innstillinger: C:\Documents And Settings\Ole-Andre\Maler\Lokale innstillinger\ og C:\Documents And Settings\Ole-Andre\Lokale innstillinger\ Wallpaper og en haug med andre data ligger i førstnevnte sammen med outlook.pst. Hva er galt og hvordan har det hendt? Er problemet i registry eller har data blitt flyttet? Jeg tør ikke helt å bare kopiere alt over fra den ene til den andre uten å spør noen som har greie på dette. Takk for hjelpen! Mvh Lenke til kommentar
pepp Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Du kann ta systemgjennoppretting og velge en dato tilbake som du er sikker på allt var i orden.Det kann kanskje løse problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå