Torjus Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Hvilket kabinett er det fineste/kuleste du noen gang har sett? Post bilde og link til info her! Jeg har egentlig 2 kabinettet som favoritt, de ligner mye på hverandre: Lian Li PC-V2000B Info: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PCV2000B Mercury Miditower, Mesh, Sort Info: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PXEC7105HBK Endret 6. januar 2005 av fUzZy^ Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 det mercury toweret var fint, men JEG liker ikke de "håndtakene" som er satt på, det er sikkert prakrisk men ikke så pent Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Her var det aktive brukere ja Igjen: Hvilket kabinett er det fineste/kuleste du noen gang har sett? Post bilde og link til info her! Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Her var det aktive brukere ja Igjen: Hvilket kabinett er det fineste/kuleste du noen gang har sett? Post bilde og link til info her! Har selv et Aopen H600B og er stor fornøyd, skulle jeg kjøpt meg kabinett idag ville jeg kjøpt http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC61USB]dette[/url] eller dette Edit: kan vi ikke legge med bilder av "konrorpulten" der vi sitter med pc'en? er litt intereset i hvordan andre "sitter" legger med et bilde av mitt "sted" Endret 7. januar 2005 av LgitechDInovo Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Edit: kan vi ikke legge med bilder av "konrorpulten" der vi sitter med pc'en? er litt intereset i hvordan andre "sitter" Det kan du legge ut bilde av her: http://forum.hardware.no/index.php?showtop...298&st=2820&hl= Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Huff, må nesten ha litt rot rundt meg, jeg men det var skikkelig bra rydda! Lenke til kommentar
Baleni Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 mitt kabbinett..billi og små stilig Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Synes Lian Li pc75b black og Lian Li V2000 er de fineste Edit : Linker : Pc75b og V2000b Endret 7. januar 2005 av Erik_s Lenke til kommentar
jingt Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Du må jo nevne at mercurykabinettet er 2000kr billigere enn lianli sitt Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Er det standard kabinetter eller hjemmelaget/moddet selv kabinetter du ville sett? Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Du må jo nevne at mercurykabinettet er 2000kr billigere enn lianli sitt Det Mercury kabinettet og LianLi kabinettet kan ikke sammenlignes. Det er forskjellige klasser både på pris, kvalitet og størrelse Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Dette kabinettet har jeg lagt min elskov til Kommer aldri til å kjøpe noe annet enn lian-li nå.. Lenke til kommentar
Bitesizedmoose Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 det mercury toweret var fint, men JEG liker ikke de "håndtakene" som er satt på, det er sikkert prakrisk men ikke så pent De håndtakene oppe (spoiler? ) og nede kan meget enkelt fjernes. Hvorfor henger så mange seg opp i de bøylene? Ikke ta det personlig da. Jeg har Coolermaster Centurion, mye tøffere og stilrenere synes nå jeg, ikke dyrt heller, kostet 495 på Netshop (dårlig bilde under). Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Det er så SYKT enkelt å bære det med spoilerene Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Det er så SYKT enkelt å bære det med spoilerene endelig en som har forstått det samme som meg men må inrømme at til annet enn bæring duger dem ikke mine var til og med litt for smale i bredden, så jeg måtte streve med å få dem på. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Du må jo nevne at mercurykabinettet er 2000kr billigere enn lianli sitt Det Mercury kabinettet og LianLi kabinettet kan ikke sammenlignes. Det er forskjellige klasser både på pris, kvalitet og størrelse greit nok, men noen vil heller betale litt ekstra for hardware og fremdeles få seg et stilig kabinett Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Liker mitt Lian Li PC60 Men de nye er helt klart mye penere, f.eks dette: Mercury ville sikkert vært bra, men det er jo ikke alu? Lenke til kommentar
Piggsvinet Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 mitt kabbinett..billi og små stilig Samma kabbet som jeg har, liker det. Gidder heller ikke og bytte det ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå