Gå til innhold

Vanlig film på Hd til cdrw som kan kjøres som dvd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan brenne filmen på vanlig CD-RW hvis den er i SVCD format,(for å se den på en DVD-spiller) ellers blir det nok vanskelig :(

-MortenGj

PS: Da må DVD-spilleren støtte dette formatet (SVCD) men de aller fleste gjør det!

Endret av MortenGj
Lenke til kommentar

Hvis filmen er Divx/Xvid osv kan du ikke brenne den over til å lese på dvd-spiller.

Filmene/filene må være lagret i Mpeg-2 format (blabla.mpg), og ikke blabla.avi !

Du kan brenne SVCD -cder som avlseses i DVD-spilleren i bl.a NERO, det er lett forståelig hvis du bruker Wizard.

Du kan imidlertid omgjøre AVI til SVCD, men dette er tidkrevende, og ofte omstendelige greier, alt avhengig av hvike pc du har, kan det for.eks ta 24 timer. Og da snakker vi gjerne om en fil på 700 mb,

Endret av Prosessoren
Lenke til kommentar
Hvis filmen er Divx/Xvid osv kan du ikke brenne den over til å lese på dvd-spiller.

Filmene/filene må være lagret i Mpeg-2 format (blabla.mpg), og ikke blabla.avi !

Du kan brenne SVCD -cder som avlseses i DVD-spilleren i bl.a NERO, det er lett  forståelig hvis du bruker Wizard.

Du kan imidlertid omgjøre AVI til SVCD, men dette er tidkrevende, og ofte omstendelige greier, alt avhengig av hvike pc du har, kan det for.eks ta 24 timer. Og da snakker vi gjerne om en fil på 700 mb,

hehe, filmen er på 700mb, men pc-en (se specs) skal da greie det..

Men ærlig talt, jeg har ikke greie på avi, osv. så hvis du tar barne versjonen ville jeg sotti pris på det :D

Filmen kjøres i Vlc - da er det?

Winavi programmet, snakker dere om at jeg har en dvd brenner eller? Jeg har en helt alminnelig brenner (ikke dvd) som brenner vanlige cd-er

Endret av Stian_A
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...