Theo343 Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Etter å ha bestilt en middels stor ordre med mange varer i jula var det en liten sak på 150-200,- som hang igjen ordren med stadig ny dato. (jeg må ha sett feil på lagerstatus når jeg bestilte, ikke MPX sin feil). Hele ordren var betalt med kort. Men tok en telefon og selgeren var med en gang villig til å ordne biffe og sørge for at jeg fikk resten av varene før nyttårshelga . Men så ble det en liten mixup. Jeg mottok en leveringsbekreftelse en stund etter på varen som var i rest. Problemet var at varen hadde blitt kreditert og at det var pålagt frakt og sendt faktura. Dette ble jo fordyrende for en så billig vare. Det jeg trodde hadde blitt gjort var at man splittet ordren, siden alt var betalt og at man ettersendte den siste lille varen når den kom, evt. kanskje fraktfritt slik jeg hadde oppfattet det i telefon(også muligens min feil). Men jeg ringte igjen og henvendte meg og fikk på nytt en meget hyggelig og hjelpsom selger. Han skulle undersøke saken og ringe meg tilbake. Fikk kort tid etter telefon(raskt ekspedert) og selv om han gjerne ville hjelpe meg forstod vi jo begge to at det var vanskelig når varen var på vei ut. Men så sier han høfflig "Hva kan jeg gjøre for at du skal være glad og fornøyd som kunde". Og jeg følte ikke at jeg var misfornøyd i utgangspunktet engang siden jeg forstod problemet. Litt overasket over den enorme kundevennligheten, vel egentlig ikke da jeg alltid vært fornøyd med MPX, så visste jeg ikke helt hva jeg skulle svare. Men jeg fikk lovnad om rabatt ved neste bestilling. Og det må jeg si, jeg er imponert over at en stor leverandør gir deg såpass god service når de enkelt kunne sagt at alt var min feil. Kjempebra! (håper ikke jeg sa noe galt ved å si dette, ville bare gi dere ros for god service) Endret 6. januar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
owgrant Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Pent, slikt liker vi å se. Kanskje MPX satser på å danke ut netshop på kundebehandligen Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Bra service, men ingen danker ut netshop Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Bra service, men ingen danker ut netshop Enig, og i tillegg fikk jeg 1\2 års abb. på Digital World Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå