Gå til innhold

Dvd-brennings problemer i pinnacle

Anbefalte innlegg

Vi har pinnacle studio av/dv deluxe. Vi har prøvd å brenne en hjemme-video film på dvd. Det funker bare ikke. Vi har normal dvd+/dvd- rw plater og vi ser ikke noe galt. - Er det noen som vet hva som er galt? :ermm::hrm:

Edit: LEIF er bortskjemt.

Endret av Jeg_ruler
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde og store problemer med å brenne DVD fra Pinnacle - etter MYE feilsøking og re-installasjon av drivere etc så viste det seg at det var Pinnacle som var problemet - ikke oppsettet.

Min løsning var å laste ned en oppgradering fra Pinnacle (gratis). Da var problemene borte. Jeg kjører nå 8.12.7.0 (bare ved å se på versjonen er det tydelig at det kommer en del bug-fix oppgraderinger fra Pinnacle...) Der går sakene greit.

Før jeg kom så langt fikk jeg et tips om å "Delete Auxillary Files" før brenning - jeg prøvde det også, men det hjalp ikke meg.

Som en dårlig mellomløsning - før jeg fikk oppgradert Pinnacle - tok jeg den tungvindte veien og redigerte filmen min i Pinnacle, kjørte den tilbake på DV kassett, fra kassett og tilbake inn i PC til MyDVD (program som fulgte med min DVD brenner). Der gikk det greit å brenne filmen ut på DVD. Men det en del ekstra arbeid...

(Før oppgraderingen så det ut som alt gikk bra, DVD'en min jobbet - enkelte ganger i mer en 12 timer før Pinnacle Not Responding kom. DVD'ene var og nesten fullbrent, men ikke brukbare...). Jeg har brukt +R plater.

Lykket til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...