Jeg_ruler Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Vi har pinnacle studio av/dv deluxe. Vi har prøvd å brenne en hjemme-video film på dvd. Det funker bare ikke. Vi har normal dvd+/dvd- rw plater og vi ser ikke noe galt. - Er det noen som vet hva som er galt? Edit: LEIF er bortskjemt. Endret 6. januar 2005 av Jeg_ruler Lenke til kommentar
Burt Lasse Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Jeg hadde og store problemer med å brenne DVD fra Pinnacle - etter MYE feilsøking og re-installasjon av drivere etc så viste det seg at det var Pinnacle som var problemet - ikke oppsettet. Min løsning var å laste ned en oppgradering fra Pinnacle (gratis). Da var problemene borte. Jeg kjører nå 8.12.7.0 (bare ved å se på versjonen er det tydelig at det kommer en del bug-fix oppgraderinger fra Pinnacle...) Der går sakene greit. Før jeg kom så langt fikk jeg et tips om å "Delete Auxillary Files" før brenning - jeg prøvde det også, men det hjalp ikke meg. Som en dårlig mellomløsning - før jeg fikk oppgradert Pinnacle - tok jeg den tungvindte veien og redigerte filmen min i Pinnacle, kjørte den tilbake på DV kassett, fra kassett og tilbake inn i PC til MyDVD (program som fulgte med min DVD brenner). Der gikk det greit å brenne filmen ut på DVD. Men det en del ekstra arbeid... (Før oppgraderingen så det ut som alt gikk bra, DVD'en min jobbet - enkelte ganger i mer en 12 timer før Pinnacle Not Responding kom. DVD'ene var og nesten fullbrent, men ikke brukbare...). Jeg har brukt +R plater. Lykket til! Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Tusen takk. Skal se om det hjelper. Høres ut som samme problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå