vanilla ice Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Heisann. Sitter å stresser litt for øyeblikket. Finner ikke harddisk 2 og har allerede vært inne på BIOS og skiftet på innstilningene. Hva kan jeg gjøre? Og ja, den er koblet i Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Det var jo ikke mye opplysninger å gå på her. Er det en ny disk, eller en disk som "forsvant"? Ser du den i BIOS? Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Det var jo ikke mye opplysninger å gå på her.Er det en ny disk, eller en disk som "forsvant"? Ser du den i BIOS? Beklager lite info. Formaterte nettopp den ene harddisken, mens den jeg ikke finner var koblet fra. Da jeg plugget den i igjen, var den ikke å finne. Jeg har vært i BIOS der jeg har satt den på nr. 3 på det der greiene Hvordan kan jeg se den i BIOS forresten? Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Ingen som vet hvordan jeg kan se hd i BIOS? Hva jeg må gå inn på, hva jeg må trykke på osv? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Hvilket merke er det? Fulgte det med en CD? Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Hvilket merke er det? Fulgte det med en CD? Er en seagate 200GB. Ganske ny, og nei, det fulgte ikke med cd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå