henrik_s Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 heisann. For snart to år siden kjøpte jeg en Freecom Beatman Flash(64mb)-mp3spiller hos komplett.no. Og, det er noe feil med den; musikkfilene forsvinner fra spilleren! Første gang det skjedde ble jeg litt skremt, var den ødelagt? men det såg ut til at spilleren virket igjen. Andre gangen det skjedde ble jeg ganske irritert, vi skulle på biltur osv. Dette har skjedd 3 ganger fra siden jeg kjøpte den(mars 2003). Jeg tror ikke det er min skyld, for jeg passer ganske godt på tingene mine, spesielt teknoting . Så det jeg lurer på er hva mine rettigheter er, noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Så lenge det ikke er du som har forårsaket en skade, eller at det er en brukerfeil fra din side som gjør dette, har du krav på å få produktet reparert eller få ny vare. Kjøpsloven gir deg reklamasjonsrett i 2 år fra kjøpsdato. Så selv om garantien kan være et år, så har du krav til å kunne reklamere på denne i inntil 2 år. En garanti kan kun gi deg fordeler utover det som står i kjøpsloven. Derfor vil jeg råde deg til å ta kontakt med komplett for å få instruks om hvordan du skal sende den inn. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Nokre andre som også har opplevd at denne mp3 har klikka.... Anbefaler deg å besøke www.freecom.com les FAQ, samt laste ned driver. Ta også kontakt med komplett. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 ja zefler, en venn av meg har helt lik. han kjøpte den litt før meg og det samma skjer med han. sesteen det er 2 års garanti på spilleren Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) ja zefler, en venn av meg har helt lik. han kjøpte den litt før meg og det samma skjer med han. sesteen det er 2 års garanti på spilleren Dumt det der. Edit: at den klikka Endret 7. januar 2005 av zefler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå