White Fox Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Når jeg laster opp dokumentene mine blir siden straks oppdatert i IE, men i Firefox tar det evigheter.. Hva er galt? noen som har opplevd det samme? Home.no.net Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Hva tar en evighet..? At det ikke skjer noe når man trykker F5..? Eller automatisk oppdatering..? Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Prøvd "CTRL F5" slik at siden blir lastet ned fra serveren på nytt, fremfor den lagrede kopien på harddisken (cache) ? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Prøvd "CTRL F5" slik at siden blir lastet ned fra serveren på nytt, fremfor den lagrede kopien på harddisken (cache) ? Riktig. Blir vel noe slikt som «force refresh» det. Husker jeg sleit med det i begynnelsen jeg og. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Takk.. Ctrl f5 syntes å virke.. . Endret 7. januar 2005 av White Fox Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Vet ikke om dere er ferdig med denne tråden, men jeg synes også FireFox er ganske treigt i forhold Internett Explorer... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Vet ikke om dere er ferdig med denne tråden, men jeg synes også FireFox er ganske treigt i forhold Internett Explorer... Det var ikke topic eller poenget med tråden, og en ny nettleserdebatt trenger vi heller ikke. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Jeg har enda ikke skjønt hva som menes med treig. Treig med å fornye cachen..? Det kan vel stilles inn i Settings vil jeg tro.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Jeg har enda ikke skjønt hva som menes med treig. I denne tråden er problemet at han gjør endringer på bilder/CSS og lignende, og når han skal se endringene i FF,virker ikke F5 helt som den skal. Kjent sak. Det gjør derimot CTRL-F5, force refresh. Endret 8. januar 2005 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Hm, kan ikke si jeg har merket noe til det, men bruker ofte Ctrl+F5 uten at jeg merker det, for å få siste versjon av siden uten å gå vi cachen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå