Errae Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Hei igjen! tenkte jeg skulle slenge inn digimarc på et bilde jeg mekker sammen. Jeg ser at Adobe Elements har muligheten for å lese ut digimarc, men jeg finner ingen mulighet for å lage de. Noen som vet hvordan det lar seg gjøre ? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Elementsutgaven av PS er vel en lightutgave, så ikke sikkert det er mulig der. I vanlig PS ligger det under "Filter - Digimarc - Embed Watermark". For det andre, så har dette lite med webdesign å gjøre, så jeg rapporterer den slik at du kan få mer og bedre hjelp en plass der dette hører hjemme.. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 hm,- takk for hjelpen. Denne tråden kan vel egentlig slettes eller stenges siden jeg bommet på kategorien. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Det beste er vel å få en moderator til å flytte den, men tror igrunn du har fått svar på spørsmålet ditt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg