OmpaOmpa Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Noen som vet noe om denne skjermen. Har nettopp kjøpt den, men er ikke helt fornøyd. Funker helt topp i windows, men i spill er den ikke så god. Egenskaper - BENQ FP951SILVER Display type LCD (Flat skjerm) Hvis LCD, responstid i ms 25 Skjerm størrelse i Tommer (") 19 Standard SXGA Maks oppløsning 1280 x 1024 Anbefalt oppløsning 1280 x 1024 Kontrast 700:1 Brightness i cd/m2 250 Instillings meny på skjerm Designet for Windows Sertifikat TCO99 Høytalere Mikrofon Tilkoblinger D-sub Høyde i cm 41.5 Dybde i cm 19.2 Bredde i cm 43.7 Vekt i kg 8.5 Farge Sølv Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Hvis LCD, responstid i ms 25 Der ligg nok problemet.. litt mykje for spel trur eg! Har nettopp fått min BenQ skjerm, men den var det berre 8ms på , og den er heilt topp i spel! Du kan jo kanskje bruke angreretten da, viss det er under 2 veker sidan du kjøpte den. Lenke til kommentar
OmpaOmpa Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Hmm det så jeg ikke,kjøpte den igår så jeg får vel gå bytte den. Takker for svar Lenke til kommentar
OmpaOmpa Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Forresten funker en lcd med 16 ms bra til spel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå