wunderbaum Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Har investert i det overnevnte webkameraet, men bildet er veldig uklart. Har skrudd på linsa, sånn at det er på det klareste, men alikevel er det uklart og grumsete. Noen andre som har opplevd samme problemet og/eller veit hvordan dette kan fikses? Har prøvd å leke litt med instillingene, men det hjelper lite Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Noen WebCam er følsomme ved dårlig belysning, og bildet kan da bli grumsete. Prøv å belyse det du filmer med mer lys og se om det hjelper. Gjerne også omgivelselyset. Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Jeg har ganske mye lys på her jeg sitter.. Hvis lyset står i bakgrunnen blir det møkkdårlig bilde Ser ikke noen ting.. Men jeg kan prøve å sette på taklyset i steden for halogenlampe Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Satte på taklyset (spotter), og de funker ikke annet enn når de står på maks (de bare blei sånn helt plutselig).. Kameraet funker som det skal nå Takk for tipset Pingla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå