Ṱormod Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Fjern bevel og embossen helt. Det ser veldig stygt og uproffesjonelt ut. Ellers kan du dempe dropshadowen ( Vet ikke helt om dette og skyldes bevel og emboss) Prøv å få litt farger inn i designet og lag typografi og fyll inn innhold. Headeren var veldig grå og samtidig kjedelig, som nevnt bruk et foto. Synes det ikke var pent, men kan nok utbedres ! Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 når jeg satte den på den fargen jeg har på designet, så ble alle alternativene GRÅ. Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 fiksa litt på designet, håper det er bedre Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) Jo, det ble vel bedre, men når jeg ser på den føler jeg at jeg ser på en side med en gjennomsiktig plastikkpose rundt, om du orker å forstå meg. Det blir veldig merkelig å se på det. Null farger og veldig "uskarp"/blurry. Ikke så veldig artig å se på. Endret 21. mars 2005 av Skomaker Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 jeg prøver, jeg prøver...... Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 kopirett Det heiter opphavsrett Det var da også noe å henge seg oppi Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 nå ble det ganske bra, men mangler farger Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 da bør denne her være ganske bra. Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 (endret) men nå har broren min kodet den og han fikk et problem. les her Endret 23. mars 2005 av OBaardsgaard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå