Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

design til hjemmesida mi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Marvils 6 tanker:

• Størrelse: Skal det være så stort..? Tar jo nesten opp hele widescreenen min (1650px) her.
  • Farger: Litt knæsjt hadde gjort seg, mye grått/svart/hvitt her.
  • Typografi: Intet å si. Det er et sjakktrekk å legge inn fylltekst når en ber om kritikk.
  • Generelt: De boblene (logo?) ser klistra på uten noe mer.
  • Generelt: Syns du bør legge inn en form for footer.
  • Generelt: Er det noe Bevel&Emboss-greier..? Det er litt sånn wannabe-proff-egenskap.

Funker vel igrunn greit, litt endringer må til.

Stå på! :)

Lenke til kommentar

Men det er fortsatt lurt å ha med, da det ikke er sikkert at alle vet at siden er norsk :p;)

Til designet:

• Alt for stort!
  • Grått og kjedelig, trenger noen farger
  • Trenger noe tekst, slik at vi kan se hvordan den ser ut med tekst. Husk å skru av anti-alias på tekst i PS
  • Hvorfor så blurry knapper?

De tingene jeg så sånn umiddelbart. Har potensiale, med litt farger, og mindre størrelse :)

Lenke til kommentar
Få inn litt farger.

Alt ser veldig blurry ut på en måte, trur det har noke med å gjøre at du bruker for masse bevel/emboss og dropshadow

synes du det skal være litt skarpere?

jeg synes at det skal være "komfortabelt" å se på. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Få inn litt farger.

Alt ser veldig blurry ut på en måte, trur det har noke med å gjøre at du bruker for masse bevel/emboss og dropshadow

synes du det skal være litt skarpere?

jeg synes at det skal være "komfortabelt" å se på. :dontgetit:

Enig det ser litt fint og komfortabelt ut med litt blurry-effekt og sånn, men syns det blå litt for "doggete"...

Lenke til kommentar

syns du skal få litt mer farge jeg og, ar bare en grått å sjedelig. Ja, design skal være komfertabel, men prøv å lek litt mer med bevel/embose på siden. Kan få mye bedre en det.

Håper du ikke skal ha menyen slik du har den nå? Den var bare blurete med de strekene der.

Prøv å få inn litt Lipsum

Lenke til kommentar
syns du skal få litt mer farge jeg og, ar bare en grått å sjedelig. Ja, design skal være komfertabel

det er jeg helt enig i :hmm: for grått... ikke bruk no svart, det er en tung og hard farge... det ville bare ødelagt

få inn noen fete farger som skaper litt liv!! grå-fargen er bare.................død ;)

skjønner?

skap miljø livsglede liksom :p

da blir den nok bra til slutt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...