ovzer Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 ser dette designet bra ut? Eller hva trenger jeg? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Marvils 6 tanker: Størrelse: Skal det være så stort..? Tar jo nesten opp hele widescreenen min (1650px) her. Farger: Litt knæsjt hadde gjort seg, mye grått/svart/hvitt her. Typografi: Intet å si. Det er et sjakktrekk å legge inn fylltekst når en ber om kritikk. Generelt: De boblene (logo?) ser klistra på uten noe mer. Generelt: Syns du bør legge inn en form for footer. Generelt: Er det noe Bevel&Emboss-greier..? Det er litt sånn wannabe-proff-egenskap. Funker vel igrunn greit, litt endringer må til. Stå på! Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 er bare nybegynner da. og jeg skal ikke ha en helt "RÅ" hjemmeside heller. den skal være deilig å se på. det prøver jeg å få til. Hva er en footer? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Rå og rå. Jeg bare nevnte det jeg kom på.. Footer er noe som ligger nederst (ofte nederst) der man finner litt informasjon om f.eks kopirett, kontaktmåter, eier, osv. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Det er vel en fin beynelse... Som Marvil sa så er den litt stor, de bobblene/vanndråper eller hva det nå er, er ikke så veldig pene. Kanskje du burde finne et fint bilde å ha i headeren? Mye bra bilder her Lenke til kommentar
Shaggy Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Footer er noe som ligger nederst (ofte nederst) der man finner litt informasjon om f.eks kopirett men siden alle norske sider er beskyttet av lov om opphavsrett er kopirettsinfo unødvendig... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Men det er fortsatt lurt å ha med, da det ikke er sikkert at alle vet at siden er norsk Til designet: Alt for stort! Grått og kjedelig, trenger noen farger Trenger noe tekst, slik at vi kan se hvordan den ser ut med tekst. Husk å skru av anti-alias på tekst i PS Hvorfor så blurry knapper? De tingene jeg så sånn umiddelbart. Har potensiale, med litt farger, og mindre størrelse Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 kopirett Det heiter opphavsrett Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Det er vel en fin beynelse... Som Marvil sa så er den litt stor, de bobblene/vanndråper eller hva det nå er, er ikke så veldig pene. Kanskje du burde finne et fint bilde å ha i headeren? Mye bra bilder her bildene skal stå i stil med resten da. Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 denne bedre da? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Få inn litt farger. Alt ser veldig blurry ut på en måte, trur det har noke med å gjøre at du bruker for masse bevel/emboss og dropshadow Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Få inn litt farger. Alt ser veldig blurry ut på en måte, trur det har noke med å gjøre at du bruker for masse bevel/emboss og dropshadow synes du det skal være litt skarpere? jeg synes at det skal være "komfortabelt" å se på. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Få inn litt farger. Alt ser veldig blurry ut på en måte, trur det har noke med å gjøre at du bruker for masse bevel/emboss og dropshadow synes du det skal være litt skarpere? jeg synes at det skal være "komfortabelt" å se på. Enig det ser litt fint og komfortabelt ut med litt blurry-effekt og sånn, men syns det blå litt for "doggete"... Lenke til kommentar
andesh Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 syns du skal få litt mer farge jeg og, ar bare en grått å sjedelig. Ja, design skal være komfertabel, men prøv å lek litt mer med bevel/embose på siden. Kan få mye bedre en det. Håper du ikke skal ha menyen slik du har den nå? Den var bare blurete med de strekene der. Prøv å få inn litt Lipsum Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 synes du det skal være litt skarpere?jeg synes at det skal være "komfortabelt" å se på. IMO er det for mye blur til at det er behagelig å se på. Men ikke la det bli for skarpt heller da Lenke til kommentar
Memphis™ Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 syns du skal få litt mer farge jeg og, ar bare en grått å sjedelig. Ja, design skal være komfertabel det er jeg helt enig i for grått... ikke bruk no svart, det er en tung og hard farge... det ville bare ødelagt få inn noen fete farger som skaper litt liv!! grå-fargen er bare.................død skjønner? skap miljø livsglede liksom da blir den nok bra til slutt Lenke til kommentar
andesam Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 hva med å legge på noe abstrakt tekstur? typisk clound>radial blur, zoom>color level, legg på en farge du vil... Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 hvafforno farge passer inn da? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) colormatch.dk der kan du sjekke funker ikke i firefox da... av en eller annen grunn Endret 7. januar 2005 av andesam Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Riktig lenke. ...og der endret han det selv. Endret 7. januar 2005 av PoleCat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå